Skip to main content

Momenteel zit ik in een flat waar 4 jaar geleden glasvezel is gekomen. Ik woon sinds begin dit jaar (2024) op deze locatie en mijn appartement was niet voorzien van glasvezel vanwege een obstructie 4 jaar geleden. Nu heb ik het dus voor elkaar gekregen om het glasvezel punt toch te krijgen en dit is gebeurd op 21 mei 2024 en de monteur zei dat het punt te gebruiken is en dat die hem vanmiddag voor ons afmeld en dat we daarna glasvezel konden afsluiten bij KPN. Dit was geen monteur van KPN zelf maar op zijn t-shirt stond glaspoort dus ik verwacht dat het via hun ging. 

 

Maar goed het probleem is nu dat ons glasvezel punt nog steeds niet is afgemeld dus uiteraard heb ik al een paar telefoontjes gedaan naar KPN Netwerken en die hebben me al een paar keer doorgestuurd naar VolkersWessels en die zeiden we zetten een mailtje uit naar de monteur want hun hadden nog iets nodig van de monteur om het punt af te melden. Dit is ondertussen ook weer een paar weken geleden en toevallig belde ik vorige week met hun(VolkersWessels) en ze zeiden "Oh ja maar we hebben u al 2 weken geleden afgemeld u kunt nu bestellen bij KPN" Dus ik bel weer naar KPN netwerken en die zegt dus "oh dat klopt niet" en hebben voor de 2e keer weer een mail naar de hoofdaannemer gedaan om ons punt af te melden. 

Dus in het kort: De bal wordt de hele tijd rond gespeeld tussen hun zonder dat er actie ondernomen wordt en ik ben er eerlijk gezegd wel klaar mee. Ik hoop dat de community mij kan helpen zodat ik weet wat er nu aan de hand is en dat dit opgelost kan worden zodat ik overgezet kan worden naar glasvezel. 

(Ik heb ook 2 foto's van het punt toegevoegd.) Alvast bedankt!

 

Misschien kan @Ward_ nog wat betekenen 


Ik hoop het, er zijn namelijk nu zoveel berichten doorgestuurd van mijn adres. Het is waarschijnlijk best wel verwarrend geworden allemaal. 


Ondertussen is het opgelost, de afdeling waar het over ging was op vakantie maar is op de 20e terug gekomen van vakantie. Op dezelfde dag is de status bij KPN aangepast en heb ik mijn abonnement aangepast naar glasvezel en het glasvezelkastje is nu onderweg. 
 

Na veel bloed zweet en tranen kan ik binnenkort eindelijk genieten van glasvezel. Iedereen bedankt voor de moeite en het meedenken! 😁


Ondertussen is het opgelost, de afdeling waar het over ging was op vakantie maar is op de 20e terug gekomen van vakantie. Op dezelfde dag is de status bij KPN aangepast en heb ik mijn abonnement aangepast naar glasvezel en het glasvezelkastje is nu onderweg. 
 

Na veel bloed zweet en tranen kan ik binnenkort eindelijk genieten van glasvezel. Iedereen bedankt voor de moeite en het meedenken! 😁

Goed om te lezen


Pfoe, dat is eindelijk goed nieuws @Boersma45


Reageer