Skip to main content
Beantwoord

Glasvezelaansluiting wordt niet gereed gemeld

• June 23, 2024
  • 30 reacties
  • 498 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

30 reacties

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • August 7, 2024

Misschien kan @Ward_ nog wat betekenen 

• Auteur
  • Topper
  • August 8, 2024

Ik hoop het, er zijn namelijk nu zoveel berichten doorgestuurd van mijn adres. Het is waarschijnlijk best wel verwarrend geworden allemaal. 

• Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • August 23, 2024

Ondertussen is het opgelost, de afdeling waar het over ging was op vakantie maar is op de 20e terug gekomen van vakantie. Op dezelfde dag is de status bij KPN aangepast en heb ik mijn abonnement aangepast naar glasvezel en het glasvezelkastje is nu onderweg. 

Na veel bloed zweet en tranen kan ik binnenkort eindelijk genieten van glasvezel. Iedereen bedankt voor de moeite en het meedenken! 😁

MR_CHIP
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • August 24, 2024

Ondertussen is het opgelost, de afdeling waar het over ging was op vakantie maar is op de 20e terug gekomen van vakantie. Op dezelfde dag is de status bij KPN aangepast en heb ik mijn abonnement aangepast naar glasvezel en het glasvezelkastje is nu onderweg. 

Na veel bloed zweet en tranen kan ik binnenkort eindelijk genieten van glasvezel. Iedereen bedankt voor de moeite en het meedenken! 😁

Goed om te lezen

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Pfoe, dat is eindelijk goed nieuws @Boersma45