Skip to main content

Goedemorgen,

Ik ben benieuwd of anderen hier ook tegenaan lopen. Regelmatig krijg ik in de vroege avond een storing op mijn glasvezelaansluitpunt. Op dat moment gaat het storingslampje branden, terwijl er volgens KPN geen onderhoud of werkzaamheden zijn. Het glasvezelpunt meerdere minuten van de stroom halen lost het probleem niet op, maar de volgende ochtend werkt alles weer zoals normaal.

Gisteren gebeurde dit opnieuw. De klantenservice gaf aan dat er geen onderhoud gepland stond. Ze boden aan om een monteur te sturen, maar omdat de storing ’s ochtends weer was verdwenen, heb ik die afspraak geannuleerd. Ik twijfel nu of het alsnog zinvol is om een monteur in te schakelen aangezien dit nu al meerdere malen is gebeurt.

Beste ​@ANMM als de glaskast weer in de storing valt, meteen bellen, voor storingen is KPN 24/7 bereikbaar op 0800 0402 en gewoon een monteur laten komen. Misschien werkt de glaskast niet stabiel meer of is er iets anders aan de hand. Als de storing aan de KPN-kant ligt kost de monteur je niets.

Succes.

Hoi ​@ANMM, welkom op onze community! Zoals Jan hierboven al noemt kun je hierover het beste altijd direct even met ons bellen!

Reageer