Skip to main content

wij hebben een woning welke glasvezel had voor de woning werd gesplitst. die aansluiting staat genoteerd op huisnummer 2-11.

de woning waar glasvezel werkelijk binnen komt is 2-11A. deze huurder gebruikt dus de glasvezel met naam 2-11.

 

de huurder met woning 2-11 heeft geen andere glasvezelaansluiting, maar wel een koper verbinding.

deze willen we in gebruik nemen. ( de vorige huurder had dit ook op huisnummer 2-11A geregeld, maar het is onduidelijk waarop deze koperlijn geregistreerd staat)

tmobile zegt dat het niet kan omdat er een aansluiting zit op 2-11 van glasvezel dus kan er niet via koperverbinding geleverd worden.

glasvezel is al in gebruik dus die kan ook niet en zij sturen me naar kpn, die het op zijn beurt niet weet en me weer terug stuurt 

 

hoe kan ik regelen dat de glasvezel geregistreerd wordt op 2-11A ipv 2-11

hoe kan ik de koperdraad verbinding in gebruik nemen op 2-11 zodat ook hij internet/tv en bellen kan krijgen

Hallo @marjamm via onderstaande link kun je per postcode precies ziet wat waar kan:

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

of via onderstaande link:

https://www.kpnnetwerk.nl/


bedankt @JanD klopt, alleen dan weet ik nog niet het antwoord op onderstaande vragen:

hoe kan ik regelen dat de glasvezel geregistreerd wordt op 2-11A ipv 2-11

hoe kan ik de koperdraad verbinding in gebruik nemen op 2-11 zodat ook hij internet/tv en bellen kan krijgen


Hallo @marjamm , daar kan alleen KPN c.q. een moderator antwoord op geven.

Vul in het privédeel van je profiel s.v.p. je postcode/huisnummer in en je klantnummer.

Succes.

 


Is de glasvezel van KPN ?

Zo ja, dan vraag ik me af of KPN dan een koperverbinding gaat aansluiten, men zal op den duur het koper uit gaan zetten.

Ik weet het niet, ik ben maar een meelezer.


Is de glasvezel van KPN ?

Zo ja, dan vraag ik me af of KPN dan een koperverbinding gaat aansluiten, men zal op den duur het koper uit gaan zetten.

Ik weet het niet, ik ben maar een meelezer.

Hallo @KeesYagi , de meelezer:relaxed: , het gaat om een administratieve wisseling van de aansluiting bij @marjamm , daar kan alléén KPN i.c. een moderator uitsluitsel over geven.

 


Jaha, dat begrijp ik, maar zoals ik het lees wil men glasvezel en koper gebruiken.

Dat zal technisch wel kunnen maar op den duur een probleem gaan geven.


Hi marjamm, welkom hier. 

Is de glasvezel van KPN ?

Zo ja, dan vraag ik me af of KPN dan een koperverbinding gaat aansluiten, men zal op den duur het koper uit gaan zetten.

Ik weet het niet, ik ben maar een meelezer.

Hallo @KeesYagi , de meelezer:relaxed: , het gaat om een administratieve wisseling van de aansluiting bij @marjamm , daar kan alléén KPN i.c. een moderator uitsluitsel over geven.

 

Niet helemaal waar, dit is een wijziging in de gehele administratie van het netwerk. T-Mobile heeft net als de KPN provider een ingang om dit door te geven of aan te vragen. Dat hoort dus niet hier thuis, en hoewel ik nu T-Mobile werk uit handen neem kijk ik graag mee. 

Marjam, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Met alleen een huisnummer kan ik niet veel. :relaxed:


@marjamm, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


sorry, even niet online geweest. huurder wil zelf dit eerst oplossen, voor ik er mee verder ga. mocht het nodig zijn, kom ik er op terug


sorry, even niet online geweest. huurder wil zelf dit eerst oplossen, voor ik er mee verder ga. mocht het nodig zijn, kom ik er op terug

Je weet me hier te vinden.