Skip to main content
Beantwoord

Glasvezelabonnement geeft niet meer dan 10 Mb downloadsnelheid

• January 20, 2025
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

heb internet glas 100mb dowload met 100mb upload met speedtest krijg ik nog geen 10 mb download. en meer dan 110mb upload snelheid hoe kan dit? 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@apikin . Welkom bij de KPN Community.

Wat vervelend dat je niet de juiste snelheden haalt. Dat zou natuurlijk wel moeten.

Ik heb er ooit een uitgebreid kennisbank artikel over geschreven. Mijn advies is om die eens aandachtig door te nemen:

Mocht het daarna nog niet lukken is mijn advies om een terugbel afspraak in te plannen zodat een medewerker de lijn kan doormeten. De afspraak kun je heel gemakkelijk plannen via:

Contact en klantenservice | KPN (zie onderop de pagina)

Succes!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • January 20, 2025

Is dat zowel via een vaste aansluiting (PC) als via WiFi. Gaat het om een nieuwe aansluiting of een omzetting dsl->glas

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 21, 2025

Het gaat over bestaande kpn glasfiber aansluiting van 50/50mb die verhoogt is naar 100/100mb abonnement. Zowel vast als wifi aansluiting gaven bij 50/50 aansluiting wel de goede snelheid.

Na wijziging in 100/100 niet meer dan 10/110mb getest

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • January 21, 2025

Heb je toevallig al geprobeerd om even je modem terug te zetten naar fabrieksinstellingen zodat het modem de juiste nieuwe configuratie kan laden.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 22, 2025

Hoi ​@apikin . Welkom bij de KPN Community.

Wat vervelend dat je niet de juiste snelheden haalt. Dat zou natuurlijk wel moeten.

Ik heb er ooit een uitgebreid kennisbank artikel over geschreven. Mijn advies is om die eens aandachtig door te nemen:

Mocht het daarna nog niet lukken is mijn advies om een terugbel afspraak in te plannen zodat een medewerker de lijn kan doormeten. De afspraak kun je heel gemakkelijk plannen via:

Contact en klantenservice | KPN (zie onderop de pagina)

Succes!