Skip to main content

3 aug. 2022 Toestemming gegeven voor aanleg glasvezelaansluiting. Ik heb een bevestiging van u ontvangen.  Tot op heden 22 juli 2024 ligt er sinds nov. 2023 een bos glasvezel tegen mijn woning waar nog niets mee gedaan is!! Meerdere keren gebeld met KPN Netwerk, maar tot op heden is er NIETS GEBEURD. de laatste keer heb ik 2,5 uur in de "wacht" gestaan, met als mededeling dat ik de EERST volgende in de wachtrij ben. Twee maal mijn naam telefoonnummer en klacht ingesproken voor een terugbel actie, maar HELAAS. Heel triest voor zo'n gerenommeerd bedrijf!

O dat is niet vreemd hoor. De aanleg kan zomaar twee jaar duren. Helaas is er een groot tekort aan aannemers en die er zijn hebben het ontzettend druk. Wat zegt deze site over de status van jouw adres?


Hier hebben ze die bos onder de grond gestopt met een sprietje boven de grond uit. Maar het heeft hier ook 7 maanden geduurd. Nu is het de bedoeling dat ze het morgenmiddag naar binnen brengen. Ik ben benieuwd. 


Hier hebben ze die bos onder de grond gestopt met een sprietje boven de grond uit. Maar het heeft hier ook 7 maanden geduurd. Nu is het de bedoeling dat ze het morgenmiddag naar binnen brengen. Ik ben benieuwd. 

En?  Is het ook gebeurd, @Nick83 ?

 

@Nieuwegeiner Helaas kan ik hier niet zoveel over zeggen. Wij kunnen helpen als er al een aansluiting is maar we hebben geen invloed op de aanleg. 

Hiervoor kun je het beste mailen met: https://netwerk.kpn.com/

 


Reageer