Skip to main content

Vanmiddag is er door werkzaamheden bij buren onze glasvezelkabel kapot gemaakt door graafwerkzaamheden. Ik probeer jullie te bereiken maar krijg geen contact terwijl ik hier heel graag iemand over wil spreken hoe ik weer internet en tv krijg!!! 

Heeft u al gebeld naar 0800-0402? Zeg tegen de computer dat u een medewerker wilt spreken. 


Bel de klantenservice 0800-0402.  Voor storingen 24/7 bereikbaar. Spreek eventueel in ik heb een storing. 


Dat heb ik geprobeerd maar krijg steeds dat ze op gaan hangen omdat ze mij niet kunnen helpen. Ik ga proberen aan te geven dat ik een medewerker wil spreken. Bedankt


Nooit een ingewikkeld verhaal tegen een computer gaan vertellen, want daar snapt die toch geen drol van. Het beste is om helemaal nooit tegen computers te praten. Maar ja, soms ontkom je er niet aan tegenwoordig. 


Is het nog gelukt @JoukjeX ?


Het is gelukt met jullie code woorden. Bedankt! De monteur komt morgen 😇


O, wat fijn, morgen al, dat zijn mooie berichten. Ik duim voor je op een snelle en goede afloop! 


Als de kabel buiten onder de grond ergens stuk is, dan zal die waarschijnlijk niet morgen gelijk al gerepareerd worden. Dan zal het wel langer gaan duren.


Daarom zeg ik: '’Ik duim voor je op een snelle en goede afloop!'’


Jaah dank jullie wel! Vraag me idd af of ze zo’n kabel zo kunnen repareren. Ik weet zeker dat deze stuk is voor in het land… 😕


En @JoukjeX, heb je een update? 


Oei @JoukjeX, niet zo fijn dat jullie kabel geraakt is 😕

Het herstellen van een kabel is niet iets dat een ‘normale’ monteur van KPN kan doen, maar de monteur die hier gisteren voor langs is gekomen zal wel een grondploeg aangestuurd hebben voor de reparatie. Ik hoop dat dit snel gaat gebeuren, zodat je weer internet en tv hebt!


Goedemiddag!! Glasdraad Westerkwartier moest er bij komen omdat het een groene kabel betrof. De oranje is van KPN, de groene niet. Dat zou drie werkdagen kunnen duren, maar er kwam gistermiddag al iemand om de boel weer aan elkaar te zetten 👌🏼 dus sinds gistermiddag werkt alles weer. Toppers! Ook fijn dat dat KPN zo snel langs kon komen. Jammer genoeg wist ik niet welke kleur kabel van wie is. Nu wel 😂


en ik maar denken dat groen van ziggo is/was


Oh super, dan viel dit allemaal heel erg mee 😃 Bedankt voor je update!


Wat fijn om te lezen dat het is gerepareerd en alles weer werkt. En dan ook nog eens eerder dan verwacht. Hoe fijn is dat.

Bedankt voor je update 😉


Reageer