Skip to main content
Beantwoord

Glasvezelkabels boven de grond, wat nu?

• April 9, 2025
  • 6 reacties
  • 103 keer bekeken

Omdat ik op geen enkele manier dit kan melden op de site, dan maar zo;

Ik heb gezien dat de glasvezelkabels boven de grond uitkomen, aan mijn adres. 

Hoe dit kan weet ik niet, misschien regenval, maar bijna alle kabels die deze flat ingaan, liggen bloot?

neem graag contact op zodat ik foto’s kan sturen

met vreindelijke groet,

Andy Koot

Beste antwoord door Noordzee

Ja, glasvezel werkt prima, maar ik ga niets aanraken.

OK ​@HAM Kootr ,

Dan kun je bij KPN een melding aanmaken. En dan maar hopen dat in de tussentijd niemand aan die kabels komt. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• April 9, 2025

Je kunt hier foto's plaatsen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 9, 2025

hier 2 foto’s

glasvezel ligt bloot 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 9, 2025

Hallo ​@HAM Kootr ,

Is de glasvezel nog niet naar binnen gebracht? Dan liggen die kabels alvast klaar voor de volgende fase van de aanleg. En dan is dit wel te verklaren….  

Is bij jullie in de flat de glasvezelkabel wel al naar binnen gebracht?

Oftewel, hebben jullie al een glasvezelaansluiting?  

Als dat zo is, dan lijkt het mij slim om die kabels een stuk dieper in de grond te hebben. 

Dat zou je zelf ook kunnen regelen met een schep. Kijk uit dat je niet door de kabel heen gaat! Als je daar bij KPN Netwerk om gaat vragen, dan kan dat nog wel eens heel lang duren.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 9, 2025

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 9, 2025

OK ​@HAM Kootr ,

Dan kun je bij KPN een melding aanmaken. En dan maar hopen dat in de tussentijd niemand aan die kabels komt. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 11, 2025

Hi ​@HAM Kootr, welkom bij onze community. 

Hoe dit kan weet ik niet, misschien regenval, maar bijna alle kabels die deze flat ingaan, liggen bloot?

Op basis van je foto's kan ik me niet voorstellen dat dit door regenval komt. Is het gelukt om contact met ons op te nemen met de links van Noordzee? (Dankjewel ​@Noordzee) Anders denk ik graag mee.