Skip to main content
Beantwoord

Glasvezelkast mist stroomadapter

• July 5, 2023
  • 10 reacties
  • 118 keer bekeken

Ik heb de router aangesloten voordat ik internet had, ik dacht ik test dat wel als het internet is aangesloten. Nu blijkt dat de glasvezelkast in mijn woning geen stekker heeft. De glasvezelkast die ik heb ontvangen van KPN heb ik al teruggestuurd met stekker. Is het mogelijk om de stekker nog te ontvangen?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Thnx, @Ik_Combineer . ! <3

@DVD95 ik stuur nu de juiste adapter jouw kant op. (hij gaat naar de COOP in jouw wijk. Laat je weten of je de SMS met logistieke informatie ontvangen hebt? )

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @DVD95 . Welkom op het forum.

Door drukte kom ik nu pas aan je vraag toe.  Is dit al via andere weg geregeld? Of is er nog steeds behoefte aan een stroomadapter?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 10, 2023

Hey,

Ja, er is nog behoefte aan een stroomadapter.

Erwin van KPN
Moderator

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? Als het kan zou een foto van je glasvezelkastje ook fijn zijn. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 15, 2023

Ik heb mijn profiel aangevuld. Zie bovenstaande voor de foto.

Erwin van KPN
Moderator

@Ik_Combineer welk type is dit : :p

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • July 17, 2023

@Ik_Combineer welk type is dit : :p

Ik ben over 5 minuten klaar met een technische vooropname en zal dan het typenummer opzoeken. Volgens mij is het de FC3100.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • July 17, 2023

F3100 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • July 17, 2023

Adapter

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 18, 2023

Thnx, @Ik_Combineer . ! <3

@DVD95 ik stuur nu de juiste adapter jouw kant op. (hij gaat naar de COOP in jouw wijk. Laat je weten of je de SMS met logistieke informatie ontvangen hebt? )

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 18, 2023

Ik heb de sms ontvangen, bedankt voor jullie hulp!