Skip to main content
Beantwoord

Glasvezelkastje aanwezig maar KPN wil monteur sturen om aan te sluiten

• January 15, 2025
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

Wij hebben dit kastje in de woonkamer hangen, toch blijft KPN erop hameren dat er een monteur moet langskomen om dit aan te sluiten. Ben ik wereldvreemd of is dit gewoon een kastje bedoeld voor de aansluiting van de glasvezel en hoeft de monteur niet langs te komen voor de installatie hiervan?

Alvast dank.
Foto is van internet geplukt.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@B_random, welkom bij onze community. 

Daar hoort inderdaad nog een kastje overheen. Normaal gesproken zou je dit zelf kunnen doen. Ik vermoed echter dat er nog iets moet worden aangepast aan je aansluiting, dit kan ook in de wijkcentrale zijn. Dat is de enige reden dat wij verplicht een monteur aansturen. Sterker nog, we hebben het liefst dat onze klanten dit zelf doen. Plan dus de monteur in en laat hem alles afwerken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• January 15, 2025

Hier moet nog een kastje overheen. Dan komt het er zo uit te zien:

Met leuke groene lampjes. En een adapter in het stopcontact. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2025

Hi ​@B_random, welkom bij onze community. 

Daar hoort inderdaad nog een kastje overheen. Normaal gesproken zou je dit zelf kunnen doen. Ik vermoed echter dat er nog iets moet worden aangepast aan je aansluiting, dit kan ook in de wijkcentrale zijn. Dat is de enige reden dat wij verplicht een monteur aansturen. Sterker nog, we hebben het liefst dat onze klanten dit zelf doen. Plan dus de monteur in en laat hem alles afwerken.Â