Skip to main content
Antwoord

Glasvezelkastje al 6 keer aangesloten, maar nog altijd melding dat ik niet ben aangesloten

• May 5, 2025
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

Na 6 x het glasvezelkastje aangesloten te hebben, krijg ik nog steeds de melding dat ik niet ben aangesloten en moet ik weer opnieuw het glasvezelkastje aansluiten. Het lampje „internet” blijft knipperen. Telefonisch is KPN onbereikbaar terwijl het maandag is. Er zijn heel veel mensen die op 5 mei werken, maar KPN is gesloten? Wij werken hier met 3 man thuis maar kunnen nu niets. 

Beste antwoord door Sas2000

Dag Erwin, ik heb idd een mail en sms gekregen dat de verbinding gereed was. Er is uiteindelijk een monteur langs geweest die verbaasd was dat hij moest langskomen. Want mijn aansluiting bleek niét gereed te zijn en dit kon op afstand binnen 1 minuut worden geregeld, zei hij. 
Wat mij nog steeds bevreemd is dat de klantenservice op 5 mei dicht was. Terwijl de helft van de werkende Nederlanders niét vrij was, was KPN onbereikbaar. Mijn man heeft op kantoor op 2 uur rijden zitten werken. Ik heb maar vrij genomen terwijl ik ook werd geacht te werken die dag. Het heeft ons dus een vrije dag en veel kilometers en extra tijd gekost. Terwijl met een belletje van KPN, onze aansluiting had kunnen werken. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Sas2000 . Wat een narigheid op deze manier. Hoe is dit afgelopen?

Heb je trouwens wel een bevestigingsmail/SMS gehad dat je verbinding is opgeleverd?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • May 7, 2025

Dag Erwin, ik heb idd een mail en sms gekregen dat de verbinding gereed was. Er is uiteindelijk een monteur langs geweest die verbaasd was dat hij moest langskomen. Want mijn aansluiting bleek niét gereed te zijn en dit kon op afstand binnen 1 minuut worden geregeld, zei hij. 
Wat mij nog steeds bevreemd is dat de klantenservice op 5 mei dicht was. Terwijl de helft van de werkende Nederlanders niét vrij was, was KPN onbereikbaar. Mijn man heeft op kantoor op 2 uur rijden zitten werken. Ik heb maar vrij genomen terwijl ik ook werd geacht te werken die dag. Het heeft ons dus een vrije dag en veel kilometers en extra tijd gekost. Terwijl met een belletje van KPN, onze aansluiting had kunnen werken. 

Erwin van KPN
Moderator

Fijn dat het uiteindelijk is goed gekomen.  Jammer dat je geen contact met ons kon krijgen. Het is niet zo dat KPN volledig stil ligt als er een feestdag is.  We zijn voor situaties als ‘geen diensten' altijd wel bereikbaar. 

Hetzij via 0800 0402 of via facebook/x  .  

De KPN Community is helaas geen ingang voor dit soort zaken. Hier helpt voornamelijk de klant de klant. 

Hoe dat nou precies is gegaan met dat ‘signaaltje’ kan ik lastig beoordelen.  Als mijn collega een monteur voor jou heeft ingepland zal hij/zij een stappenplan moeten hebben doorlopen. Blijkbaar zat die optie er toen niet bij, anders had de helpdeskmedewerker er ongetwijfeld op geklikt.  Dus wat daar precies gebeurd is ,  kan ik lastig beoordelen.

Ik hoop dat je vanaf nu ongestoord van je diensten kunt genieten! Fijn weekend!