Skip to main content

Beste,

Morgen gaat mijn abonnement bij KPN in, voorheen had ik Odido. Afgelopen zondag heb ik alvast het glasvezelkastje aangesloten. Toen brande het lichtje glas meteen. Gisteren keek ik in de meterkast en toen bleek het lichtje glas uit te staan. Hopelijk is er iemand die hier een verklaring voor heeft.

Beste ​@Herman33 ik denk omdat je abo morgen pas in gaat.

Heb je gebruik gemaakt van de overstapservice van Odido naar KPN???

Dan moet je Odido aansluiting nog werken en morgen stoppen als je KPN-aansluiting actief wordt.

Als de aansluiting bij KPN actief is in de loop van de dag krijg je daar een SMS en/of mail van en kun je je apparatuur werkend omzetten van Odido naar KPN.

Succes.

Inderdaad gebruik gemaakt van de overstapservice. Maar ik heb het idee dat Odido heeft zitten kloten, temeer omdat ik ook niet kan inloggen op hun app om tv te kijken. Ik heb hen hierover gebeld, maar zij konden dit niet meer verhelpen kreeg ik als antwoord.

Het gaat mij erom dat ik verzekerd mag zijn van de goede werking van de glasvezelverbinding vanaf morgen. Wij missen het internet en ook tv kijken al vanaf afgelopen zaterdag.

Hoi ​@Herman33! Het is inmiddels ‘morgen’ en de hamvraag is dan natuurlijk: werkt het allemaal? Ik hoop het van harte en als het niet het geval is, maak dan een terugbelafspraak zodat we je verbinding door kunnen meten en zo nodig een monteur kunnen aansturen. 

Alles werkt dankzij een monteur. Overigens ben ik zeer tevreden met deze monteur, hij deed werkelijk zijn uiterste best om alles werkend te krijgen!

Ik blij dat het allemaal nu werkt ​@Herman33! Onze monteurs zijn ook allemaal stuk voor stuk toppers 😉 Mooi dat hij alles naar tevredenheid heeft achtergelaten. 

Reageer