Skip to main content
Antwoord

Glasvezelkastje lijkt uit te staan, hoe doe ik die aan?

• January 23, 2025
  • 5 reacties
  • 113 keer bekeken

Ik probeer de modem aan te sluiten, nu heb ik al internet zonder wifi. Echter lijkt het glasvezelkastje uit te staan en ik kan geen aan knop of iets dergelijks vinden. Zie foto voor glasvezelkastje.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Aller eerst beide bedankt voor de reactie. ​@Erwin van KPN toen ik klant werd is er een afspraak ingepland voor 10 februari. Is er een mogelijkheid om deze afspraak naar voren te halen? Of zit ik gewoon tot dan zonder internet? 

Als je deze afspraak met het automatische systeem of met een telefonische medewerker hebt gemaakt, kan dat helaas niet. Dan wordt het activatiemoment ook naar die datum geschoven namelijk. En we kunnen helaas nooit terug.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• January 23, 2025

Dit lijkt behoorlijk gesloopt. Ben je nieuwe klant? Laat dan een monteur komen.

Dit kastje moet nog een voedingsadapter hebben. Die moet in het stopcontact. Die is er niet?

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • January 24, 2025

Hoi ​@StompieKlonker . Heb je deze zo aangetroffen in je woning?  Ik krijg de indruk dat er dingen missen. Er hoort in ieder geval een stroom stekker bij. 

Je kunt het beste een (gratis) monteur laten komen.  Als ik jou was zou ik een terugbel afspraak maken:

Contact en klantenservice | KPN (zie onderaan de pagina)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 24, 2025

Aller eerst beide bedankt voor de reactie. ​@Erwin van KPN toen ik klant werd is er een afspraak ingepland voor 10 februari. Is er een mogelijkheid om deze afspraak naar voren te halen? Of zit ik gewoon tot dan zonder internet? 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 24, 2025

Beste ​@StompieKlonker , als je naar KPN kont van een andere provider met de overstapservice houd je internet bij je oude provider totdat KPN werkend oplevert.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 27, 2025

Als je deze afspraak met het automatische systeem of met een telefonische medewerker hebt gemaakt, kan dat helaas niet. Dan wordt het activatiemoment ook naar die datum geschoven namelijk. En we kunnen helaas nooit terug.