Skip to main content

Goede middag,

Vanmiddag heb ik het aansluitpakket voor KPN Glasvezel ontvangen.

Telefonisch had ik al aangegeven dat mijn aansluitpunt er heel anders uit ziet dan wat er in de installatiehulp wordt getoond, maar dat zou allemaal goedkomen als ik het pakket ontving.

Vandaag dus het pakket ontvangen en ik heb toch sterk het vermoeden dat het ontvangen kastje niet past/hoort bij mijn aansluitpunt. Ook in de meegeleverde handleiding van dit kastje wordt een totaal ander aansluitpunt getoond.

 

Huidige aansluitpunt

 

Ontvangen kastje.

 

Kan iemand aangeven of ik het juiste heb ontvangen of dat er toch een monteur moet worden ingepland?

Alvast bedankt!

 

Goede middag,

Vanmiddag heb ik het aansluitpakket voor KPN Glasvezel ontvangen.

Telefonisch had ik al aangegeven dat mijn aansluitpunt er heel anders uit ziet dan wat er in de installatiehulp wordt getoond, maar dat zou allemaal goedkomen als ik het pakket ontving.

Vandaag dus het pakket ontvangen en ik heb toch sterk het vermoeden dat het ontvangen kastje niet past/hoort bij mijn aansluitpunt. Ook in de meegeleverde handleiding van dit kastje wordt een totaal ander aansluitpunt getoond.

 

Huidige aansluitpunt

 

Ontvangen kastje.

 

Kan iemand aangeven of ik het juiste heb ontvangen of dat er toch een monteur moet worden ingepland?

Alvast bedankt!

 

@Yvdhaak je hebt idd de verkeerde NT ontvangen, voor de aansluiting die jij hebt moet een monteur gepland worden om de juiste nt te plaatsen dat is sowieso een kosteloos plaatsing. 


Bedankt voor je reactie.

Ik heb ondertussen contact gehad met de klantenservice en een monteur ingepland.

De klantenservice medewerker wist niet of het gratis zou zijn, maar goed om te horen dat dit wel het geval is.

Zou het ook vreemd vinden als ik er wel voor moet betalen, maar dat terzijde.

fijne avond!


Bedankt voor je reactie.

Ik heb ondertussen contact gehad met de klantenservice en een monteur ingepland.

De klantenservice medewerker wist niet of het gratis zou zijn, maar goed om te horen dat dit wel het geval is.

Zou het ook vreemd vinden als ik er wel voor moet betalen, maar dat terzijde.

fijne avond!

@Yvdhaak ik ga daar ook niet vanuit, hier kan je oa meer vinden over eventuele 'andere' monteurs kosten.

https://www.kpn.com/service/ugs/installatiemonteur

Succes!!

 

 


Reageer