Skip to main content

De monteur heeft vorige week de TK01 geplaatst, alleen is er rondom geen ruimte om het modem er overheen te schuiven.

 

Nu is de glasvezelkabel lang genoeg en is het mijn inziens een kwest van los schroeven opvulplankje eronder zodat de TK01 net iets naar rechts kan.

 

Op zich kan ik dit gerust zelf, alleen krijg ik de TK01 niet los. 

 

Hoe kan ik dit (laten) oplossen?

je kan KPN bellen en vragen om een monteur omdat je de NT niet op de FTU krijgt.

Als ik zo naar de foto kijk dan lijkt er aan de linkerkant voldoende ruimte en zit het probleem aan de rechterkant. Als dat zo is dan is makkelijker/sneller om die pvc pijp aan de rechterkant even los te schroeven zodat je die iets naar recht kan drukken. Zodat de NT er wel op past.

Zelf de FTU verplaatsen mag niet. Deze is verzegeld en als je hem open maakt en de vezel breekt dan zal KPN er zeker bij moeten komen tegen (hoge) kosten


0800-0402 en een monteur van de provider kan hem wel een beetje verplaatsen. 


gebeld voor een afspraak en een monteur is langs geweest en heeft het probleem opgelost en gelijktijdig de verbinding werkend opgeleverd.

Het configureren van de fritzbox was even wat lastiger omdat het een xs4all abonnement betreft en geen kpn. Maar na wat bellen heeft de monteur het werkend opgeleverd.

De monteur vond het dat ie idd slecht was geplaatst en ging het intenlrn melden zodat ze de desbetreffende monteur erop aan kunnen spreken.

 


gebeld voor een afspraak en een monteur is langs geweest en heeft het probleem opgelost en gelijktijdig de verbinding werkend opgeleverd.

Het configureren van de fritzbox was even wat lastiger omdat het een xs4all abonnement betreft en geen kpn. Maar na wat bellen heeft de monteur het werkend opgeleverd.

De monteur vond het dat ie idd slecht was geplaatst en ging het intenlrn melden zodat ze de desbetreffende monteur erop aan kunnen spreken.

 

Ik ben benieuwd wat er lastiger aan was met betrekking tot de configuratie van de FritzBox. Naar mijn idee is het toch enkel DSL omzetten naar WAN?