Skip to main content
Vraag

Glasvezelsnelheid valt tegen en gratis upgrade blijkt niet leverbaar

• December 2, 2025
  • 32 reacties
  • 407 keer bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • December 9, 2025

Goedemorgen Marlon92

Het is intussen gelukt ik heb mijn 500Mbit/s op mijn abonnement staan.

Ik had gewoon zelf op de link moeten klikken in de mail die ik heb ontvangen, en niet de de klantenservice laten regelen.

Vanmorgen een berichtje op mijn KPN app gekregen dat het geregeld is.

Alleen de snelheid is er nog niet die is nog het zelfde.

Modem gereset glasvezelkastje gereset draad aan de modem.

Kan het zijn dat de snelheid maar 1 keer per maand veranderd kan worden ik kreeg een soort kalender waar de datum opstond van 31 December, maar ik kon ook kiezen voor een andere datum dus ik koos voor 9 December wat niet gelukt is.

Misschien heeft een goede tip.

Groet D.P.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • December 10, 2025

Goedemiddag Marlon92

De snelheid is nog steeds niet goed 120 Mbit/s download en 143 Mbit/s upload. gisteren 09-12-2025 uitgebreid bezig geweest met klantenservice, resetten stroom er af en er op, op advies 24 uur wachten ,maar tot op vandaag nog steeds niet de beloofde snelheid die nu op mijn abonnement staat ….500 Mbit/s 

Kunt u misschien ergens verder in kijken.

Ik denk dat het niet goed is geactiveerd.

Bij voor baat dank.

Groet D.P.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@danyama, ​@Marlon92 is net als jij een klant van ons. Een wijziging als deze kan soms even een werkdag of twee duren.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • December 12, 2025

Thomas bedankt ik zal de vragen voortaan aan u direct richten.

Maar het is nu vrijdag en alles werkt nog het steeds zelfde, nog niet sneller helaas.

Groet D.P

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

@danyama ik zie in je dossier dat er inmiddels het een en ander gebeurd is en je nu omgezet bent naar 500/500. Werkt alles nu goed?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • December 20, 2025

Hallo Thomas:

Inderdaad ik ben nu omgezet naar 500/500 het werkt perfect.

Snelheid zat niet goed in profiel, zo zei de monteur die langs is geweest. Hij had contact met iemand aan de telefoon en het was in 20 minuten geregeld.

Ben er blij mee.

Bedankt voor uw reacties.

Fijne feestdagen.

Groet D.P.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@danyama, Thomas geniet van een welverdiende vakantie! Fijn dat alles nu goed werkt dan :-) . Ik wens je ook fijne feestdagen en post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!