Skip to main content

Sinds de ochtend van 24 februari liggen telefoon, internet en tv in het postcode gebied 7323 eruit en het lijkt er op dat er nog geen idee is wanneer de storing verholpen zal zijn. Op kpn-storing worden slechts vage termen gebruikt. En dat is meer dan ergerlijk. Bij een storing van dergelijke omvang horen klanten deugdelijk geïnformeerd te worden, met name over de oorzaak; dat voorkomt een massa boze gebruikers. Ook neem ik aan dat de verloren dagen geldelijk gecompenseerd zulken worden.

Nu ook storing in 7325, gaat lekker. 


@Eddie Roeleveld 

Je hebt recht op een wettelijke vergoeding van 1/30e van je maandelijkse abonnementskosten per dag.

bron: https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/


Hier pas sinds anderhalf uur, 7323.…

En als ik postcode en huisnummer invoer geeft kpn aan dat er geen storingen bij kpn zijn....? 


Sinds 21.30 uur storing gebied 7325. (Apeldoorn) Blijkbaar lost kpn storing in gebied 7323, welke al meer dan 24 uur duurt, op door een extra storing te veroorzaken! Het begint me na bijna 40 jaar als klant van kpn behoorlijk de keel uit te hangen al die problemen sinds de glasvezelovergang. Overweeg nu toch serieus over te stappen naar een andere (goedkopere) provider met dezelfde aanbiedingen en betere services.

 


Hier pas sinds anderhalf uur, 7323.…

En als ik postcode en huisnummer invoer geeft kpn aan dat er geen storingen bij kpn zijn....? 

Precies dit, volgens de KPN website ligt het probleem bij jou waardoor je na een uur priegelen en googlen er toch vervolgens achterkomt dat hele wijken in Apeldoorn kennelijk plat liggen.


Hoi allemaal,

De storing zou inmiddels verholpen moeten zijn. Het bleek en zeer lastige storing te zijn waarbij de kabel op twee verschillende plekken was beschadigt. Zoals @RBxx heeft aangegeven kunnen jullie restitutie op het abonnementsgeld aanvragen.