Skip to main content

Sinds een aantal maanden is er een glasvezelaansluiting van KPN en Delta in onze woning.

Het binnenbrengen van de kabels ging niet zonder slag of stoot. Na het installeren is de verbinding getest door een andere monteur. Deze constateerde dat er geen verbinding was in beide aansluitingen.

Waarschijnlijk ergens een breuk werd gezegd.

Er zou iemand langs komen om het op te lossen, maar heb niemand meer gezien.

Nu word 21 mei a.s. mijn abonnement omgezet naar glasvezel, en waarschijnlijk gaat dat niet werken.

Kan ik de verbinding vooraf testen, en of weet iemand hoe ik dit op moet lossen, zodat ik niet zonder verbinding val.

Ik heb geen tel.nrs. van degene die het aangelegd / geïnstalleerd hebben    

Sinds een aantal maanden is er een glasvezelaansluiting van KPN en Delta in onze woning.

Kunt u hier wat meer over vertellen? U heeft dus 2 glasvezel aansluitingen in de meterkast zitten? 2 verschillende kabels? En 2 verschillende kastjes?


Hi @Rombo49,

Net als Nick ben ik best benieuwd naar hoe het precies zit met je 2 aansluitingen, zou je hier iets meer uitleg over kunnengeven?

Kunt u hier wat meer over vertellen? U heeft dus 2 glasvezel aansluitingen in de meterkast zitten? 2 verschillende kabels? En 2 verschillende kastjes?

Als je per 21 mei gebruik kan maken van glasvezel van KPN, dan heb je vermoedelijk je glasvezelkastje al ontvangen. Heb je deze al aangesloten? En zo ja, hoe branden de lampjes daarop?


Reageer