Skip to main content

Op vrijdag 19 januari is bij ons de monteur geweest om de glasvezelkabel door te trekken en installeren, het TV ding te activeren, en de WiFi te testen.
De monteur was zeer geduldig en nam de tijd om uit te leggen wat wat was en om al onze vragen te beantwoorden. Alles overigens strak op tijd.
Bij deze simpelweg mijn waardering voor de geleverde diensten 🙂.
Zijn naam heb ik niet, maar wel tijd en adres, is er een manier dat het bij zijn supervisor of whatever aankomt?

Hier een vergelijkbaar verzoek:
 

Met vriendelijke groet,

Benjamin

Wat een mooie reactie! Zo fijn om te lezen. En voor het nemen van de moeite om kenbaar te maken hoe tevreden je bent over deze monteur, zeg ik, super 😊 

Hopelijk kan een KPN-medewerker je compliment doorgeven aan de monteur! 🤗


Hallo @Benjamin95 , leuk om te lezen dat je zo goed geholpen bent.

Als jij je gegevens in jouw Forumprofiel plaatst, dan kan een KPN moderator uitzoeken welke monteur dat was. Gebruik de velden gemarkeerd met (Privé), die zijn alleen toegankelijk voor jou en KPN medewerkers. Dan zullen ze jouw waardering en complimenten heel graag doorgeven aan deze monteur én zijn manager 😉.


wat goed idd om te horen/lezen


Ik heb zojuist mijn forum profiel ingevuld. Bedankt aan de KPN-moderator voor het verder uitzoeken :^).


Hallo KPN-moderators 🤗


Hallo KPN-moderators 🤗

Hoi @Raspberry 
Het topic komt vanzelf aan de beurt, vaak binnen één tot twee dagen.
“Wat in het vat zit….” 😉.


Ja, en, dat weet ik. Ik mag gewoon weer een reactie achterlaten hoor. Je had zelf ook niet hoeven te reageren @RBxx 

Dus, ik zeg, hallo KPN-moderators 🤗

 


Hallo @Benjamin95, wat leuk om te lezen! Supertof dat je de moeite neemt om dit op het forum neer te pennen. Met de gegevens uit jouw profiel zal ik de complimenten bij de desbetreffende monteur doen toekomen. 


Goed bezig, wat leuk om te lezen @Jeroen van KPN 😉