Skip to main content

Hoi, wij hebben alles in 1 van kpn tot 2-10. Maar ik zie dat ik kpn ook kan afsluiten via budget energie en dat ik dan € 10,00 goedkoper uit

Als je jouw abonnement tijdig opzegt, dan staat het je vrij om na de einddatum van jouw contract elders jouw diensten af te nemen. 
 

Realiseer wel dat de klantenservice wellicht wat minder goed is, je zult ook nieuwe e-mailadressen krijgen. Ook best wel een gedoe! 


ja maar ik zit al bij KPN en wil dat blijven maar wil het alleen via Buget Energie laten lopen. Want als ik het via budget energie afsluit krijg ik ook KPN alleen € 10,00 per maand goedkoper met het zelfde abonnement. Maar ik wil geen gedoe en mijn vraag is dan ook wordt dat ook geen gedoe want ik blijf KPN klant. Niet dat ik straks zonder tv, internet zit of email wat niet meer werkt etc


Je stapt over naar een andere provider die gebruik maakt van het kpn netwerk. Dus alles wordt anders. 


Net wat @Joep1965 zegt, alles verandert. Alles moet opnieuw worden aangesloten. Vanuit KPN stoppen de diensten. Ik zeg: een hoop kansen op fouten en kwijtraken van mailcontacten e.d.


Budget is een andere provider. Zij kopen de TV dienst dan wel in bij KPN, maar leveren het jouw als Budget TV.

Er zijn maar 2 leveranciers voor TV diensten op de netwerken. KPN en M7 group. Alle andere providers kunnen daar inkopen. Maar als consument heb je alleen te maken met je gekozen provider. Dat zou dan dus Budget zijn. Dat wil dus geenszins zeggen dat je KPN tv hebt en KPN kunt contacten als er wat is.


Echt waar Joep ? Vreemd want budget energie bied toch KPN aan. 


Heb ‘t net al boven jouw uitgelegd. Mogelijk gemist.

Dat Budget het inkoopt bij KPN wil nog niet zeggen dat jij als consument KPN tv hebt.

Ze bieden Alles in 1 via het KPN netwerk. Dat is nog wat anders dat dat ze jouw als consument een KPN abonnement leveren.


Dus peter en  …… gewoon bij KPN blijven is veiliger en beter waarschijnlijk om problemen en toestand te voorkomen ?

 


want ik blijf KPN klant.

Nee, je blijft geen KPN klant. Je word klant van een andere provider.

Niet dat ik straks zonder tv, internet zit of email wat niet meer werkt etc

Ga er maar vanuit dat je met overstappen al snel een week zonder internet en tv zit.


Jep. Doe ik wel. KPN (de provider) is ook 24/7 bereikbaar. En je hebt directe lijnen omdat het ook de productleverancier is. Elke andere provider is maar via via.

En zijn ook goedkoper want bv geen klantservice ‘s avonds en op zondag. (overigens heeft zelfs Ziggo dat 's avonds niet; echt slecht vind ik dat).


Bij KPN blijven is het beste en veiligste wat je kunt doen. 
 

Wel zou je na 2-10 kunnen overstappen op andere abonnementsvormen: KPN Hussel. Maar of die nieuwe abonnementen betere voorwaarden hebben dan jouw huidige abonnement? Dat betwijfel ik. Denk eraan: Verlengen van een abonnement is niet verplicht. Je kunt ook gewoon jouw huidige abonnement ongewijzigd laten doorlopen. 


...


Ik verneem het al dank voor jullie antwoorden, ik blijf gewoon bij KPN


Op Tweakers loopt hier een topic over. Bij de meeste mensen gaat het overstappen probleemloos.