Skip to main content

Ik heb een Experiabox V10 en 3 Experia WIFI versterkers. Net geïnstalleerd. Nu krijg ik mijn Google nest mini niet aan de praat. Hij wordt wel gezien door de Google Home APP, maar Als ik het WIFI netwerk kies waarop mijn telefoon wel werkt geeft hij aan : Kan niet communiceren met je nest Mini. Wat kan ik doen?

 

Hoi @nchat . Welkom op het forum.

Speelt dit probleem nog steeds? Zo ja, wat gebeurt er als je de Experia Wifi's (tijdelijk ) afkoppelt en uitzet? Maakt hij dan wel verbinding met de v10?


Goede middag Erwin,

Voorheen met alleen Experia box en 3 KPN wifiversterkers, werkte het prima. Op dat moment was de wifi op de Experia box ingeschakeld.

Nu met wifi uitgeschakeld op Experia box en een Experia wifiversterker bekabeld op Experia box en 2 satelliet Experia wifiversterkers, werkt het niet meer.

Ik gebruikte de Google nest mini op de eerste verdieping. Nu wordt hij wel gezien door de Google home app, maar weigert hij verbinding te maken met netwerk.

De KPN Home app zag eerst ook de wifi Experia versterkers niet, maar nu wel.

 


Tja, lastig om hier iets zinnigs over te zeggen. 

Misschien even de Experiabox plus de versterkers resetten en het netwerk opnieuw opzetten.

Vervolgens ook alle bestaande draadloze verbindingen uit de apparaten verwijderen en opnieuw opzetten. Hetzelfde met nest.

Omslachtig gedoe maar er is een redelijke kans dat je het op die manier toch weer aan de praat krijgt. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.