Skip to main content

In mijn huis is de glasvezel kabel aangebracht en gebruiksgereed aldus de monteur.

momenteel heb ik drie abonnementen lopen

  1. vrij bel abonnement voor de huistelefoon
  2. mobiel telefoon.abonnement 
  3. abonnement voor internet en digitenne (zeer slechte ontvangst.)

wat adviseert mij te doen om (draadloos) van de nieuwe aansluiting gebruik te maken.

Kosten ?

Als je nu een internetaansluiting hebt dan zal je over een tijdje een brief krijgen dan je omgezet gaat worden naar glasvezel.  Dat kost niets. Voor een goede verbinding zal je wellicht kabels moeten trekken.  Bijvoorbeeld naar de tv ontvanger. 


Hi @Boddens,

Als ik het goed begrijp heb je nu meerdere abonnementen voor het internetten, bellen en tv kijken.

Je kunt overwegen om je abonnementen samen te voegen (klik!) en via het glasvezelinternet te laten lopen, zeker als je nog los voor je vaste telefonie betaalt, zal dat voordeliger zijn dan dit gescheiden houden! Je hebt dan een abonnement met internet, interactieve TV met een TV+ box (dat is vĂ©Ă©l uitgebreider dan Digitenne) en je vaste telefonie ook via het internet. Omdat alle apparatuur dan verbonden moet zijn met je internetmodem, kan het wel zijn dat er het 1 en ander aangepast moet worden bij jou thuis. Digitenne kan je bijvoorbeeld zo ergens neerzetten en dat werkt het (wel op de stroom natuurlijk), terwijl een TV+ box zijn signaal vanuit het modem krijgt en daar dus ook verbinding mee moet hebben.Â