Skip to main content

Gelukkig! Ik ben blij om dat te lezen. Het blijft ontzettend jammer dat dit zoveel moeite heeft gekost. Heel vervelend, zeker bij een nieuw abonnement. Mijn excuses hiervoor. Als je in de toekomst eens ergens hulp bij nodig hebt, laat het ons weten.

Hoe kan ik KPN-service afdeling een Email sturen ?

Moet ik dan ook persé een klacht indienen ?

Graag uw hulp op mijn adres: ****

Bij voorbaat dank !

 

Admin: e-mailadres verwijderd wegens privacy en eigen topic voor je bericht aangemaakt

Goedemiddag @Pieter 914, welkom! KPN heeft naar mijn weten geen email waar je ze op kunt bereiken. Je kunt ze wel bereiken via 0800-0402 of via de geautomatiseerde chat. 

Nee, volgens mij hoef je niet perse een klacht in te dienen. En het lijkt me ook niet verstandig om uw mailadres hier neer te zetten, moet wel privé blijven lijkt mij.


Hartelijk dank fame 29 !

 


Hartelijk dank fame 29 !

 

Graag gedaan!


Gelukkig! Ik ben blij om dat te lezen. Het blijft ontzettend jammer dat dit zoveel moeite heeft gekost. Heel vervelend, zeker bij een nieuw abonnement. Mijn excuses hiervoor. Als je in de toekomst eens ergens hulp bij nodig hebt, laat het ons weten.

Hallo Joran,

Zou je mij dan dat Emailadres van die Klantenservice willen geven ?

Bij voorbaat dank!

Pieter 914


Gelukkig! Ik ben blij om dat te lezen. Het blijft ontzettend jammer dat dit zoveel moeite heeft gekost. Heel vervelend, zeker bij een nieuw abonnement. Mijn excuses hiervoor. Als je in de toekomst eens ergens hulp bij nodig hebt, laat het ons weten.

Hallo Joran,

Zou je mij dan dat Emailadres van die Klantenservice willen geven ?

Bij voorbaat dank!

Pieter 914

@Pieter 914 de klantenservice heeft geen e-mailadres voor consumenten, klanten kunnen contacten via 0800 - 04 02 of via dit platform (forum) en via deze onderstaande link:

Klantenservice

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Reageer