Skip to main content
Beantwoord

Graffiti verwijderen svp

  • December 21, 2020
  • 9 reacties
  • 170 keer bekeken

leDuc
Deelnemer

LS
Er is vorige week graffiti aangebracht op een nog niet zo’n oude grijze KPN kast.
Zouden jullie dat svp willen verwijderen?

Lokatie:
De Reit 1
Vleuten
(Wijk De Tol)

 

Alvast dank
Hartelijke groet,
Hans

Beste antwoord door Jose_

Goedemiddag @leDuc, welkom hier op het forum!

Dank voor je melding, ik heb het doorgegeven aan de juiste partij en het verzoek gedaan om het te verwijderen. Ik hoop dat dit geregeld gaat worden!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • December 29, 2020

Goedemiddag @leDuc, welkom hier op het forum!

Dank voor je melding, ik heb het doorgegeven aan de juiste partij en het verzoek gedaan om het te verwijderen. Ik hoop dat dit geregeld gaat worden!


leDuc
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 29, 2020

Dag Jose,

Dank voor je bericht.
Ik kijk uit naar de graffiti-verwijderaars! 

Hartelijke groet,
Hans le Duc


leDuc
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 19, 2021

Beste Jose,

Mijn complimenten aan het bedrijf wat de kast heeft opgekalefaterd.
Chapeau! Hij ziet er weer als nieuw uit!

Hartelijke groet van een blije bewoner ;-)
Hans le Duc


Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • January 19, 2021

Ha Hans!

Goed om te lezen dat de wijkkast er weer netjes uitziet! :blush: Ik zal je complimenten doorgeven.

Mooie dag verder gewenst!


  • January 19, 2021

Hallo @leDuc , kun je nu ook eens een foto plaatsen hoe deze er nu dan uitziet?

 


leDuc
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 19, 2021

Zal ik doen Jan!


leDuc
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 6, 2021

@JanD hierbij de foto’s Jan:

 

groet, Hans 

 

 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 6, 2021

Nou... van de ene graffiti ben je nu in de andere "graffiti" beland...


peter-keetfm
Wijsgeer

Nou... van de ene graffiti ben je nu in de andere "graffiti" beland...


inderdaad niet beter op geworden zo

ik zal de kast donker groen laten spuiten :joy: