Skip to main content

Beste, 

 

Ik kreeg een mailtje over de museum actie. 

Ik wil graag naar het museum toe op zondag 25 oktober met 4 personen maar ik kan geen tijdvak selecteren. Ik niet op andere dagen trouwens. 

Kunt u mij 4 kaartjes mailen voor zondag 25 oktober? 

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.


Hi @12s , welkom hier. 

Is het inmiddels gelukt? Anders kan ik dit hier ook navragen. Mag ik weten om welke actie dit precies ging? En welk museum? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 


Beste,  

 

Er staat dat ik geen toegang heb tot mijn profiel dus ik kan het ook niet verder invullen.  

Werk jij bij KPN? Dan heb je toch al mijn gegevens en weet je toch ook welke acties er zijn? 


@12s

Als je inlogt op dit forum via jouw KPN-ID of Facebook, dan kun je jouw forumprofiel aanvullen. 
 

En Alex werkt inderdaad bij KPN. 


Beste,  

 

Er staat dat ik geen toegang heb tot mijn profiel dus ik kan het ook niet verder invullen.  

Werk jij bij KPN? Dan heb je toch al mijn gegevens en weet je toch ook welke acties er zijn? 

Ik werk inderdaad bij KPN en als je hier je gegevens invult kan ik ze alleen maar zien. Hoewel je gelijk hebt over je gegevens zitten we nog met de AVG wet waardoor ik niet zomaar bij je gegevens mag, ook al heb je hier een account aangemaakt vie je KPN ID. Vandaar mijn verzoek. 

Zou je dan ook nog willen aangeven welke actie dit precies is? Zelf voor aangemeld ergens of dit via e-mail van ons gekregen? 


@12s, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.