Skip to main content

Beste KPN.

Ik begreep dat het 50 Mbit internetabonnement niet meer aangeboden wordt en 100 Mbit de laagste snelheid is.

Voor 100 Mbit gaat een nieuwe klant net zoveel betalen dan ik met mijn huidige 50 Mbit abonnement. 

Wil ik mijn huidige abonnement omzetten naar 100 Mbit moet ik €4,01 per maand extra betalen. Bij navraag blijkt dat ik gewoon het 50 Mbit abonnement hou. Denk dat ik na ruim 20 jaar toch maar op zoek moet gaan naar een andere provider aangezien er zo met vaste klanten wordt omgegaan. En ook wat tegenwoordig nieuwe klanten krijgen bij afsluiting van een nieuw abonnement. Dat was 20 jaar geleden wel anders. Erg jammer KPN

Hallo @Richard44 als je contractvrij bent kun je een nieuw abo afsluiten tegen de huidige prijzen, dus de prijzen vanaf 23-1-23 en voorwaarden, je gaat dan wèl weer een jaarcontract aan.

 


Hallo @Richard44 als je contractvrij bent kun je een nieuw abo afsluiten tegen de huidige prijzen, dus de prijzen vanaf 23-1-23 en voorwaarden, je gaat dan wèl weer een jaarcontract aan.

 

 

Maar daarover moet u bellen: 0800-0402. Via MijnKPN kan dit (tijdelijk) nog niet.


Maar daarover moet u bellen: 0800-0402. Via MijnKPN kan dit nog niet.

Of in de lokale KPN-winkel regelen.