Skip to main content

Hallo! 

Ik heb dit onderwerp meermaals voorbij zien komen op dit blog en wij hebben precies hetzelfde probleem. Sinds april kregen wij het aanbod via de mail en een brief in de brievenbus om van 50Mbit gratis te upgraden naar 100 Mbit. Gewoon omdat KPN blij met ons is (zo bleek).

 

 

Geven we je iets extra's

 
  Er staan nog cadeaus voor je klaar tot en met 31 januari. Ons eerste cadeau aan jou is een verdubbeling van je internetsnelheid. Geen 50 Mbit/s maar 100 Mbit/s. Zolang je klant bij ons bent. Word je blij van, toch?  

 

Maar nu is er sinds april meer geld in rekening gebracht en dat willen wij niet. Want een verhoging van €39 naar €47,50 per maand vinden wij echt te veel. Wij willen dan graag terug naar ons oude abonnement. 

Aan de telefoon werden we niet verder geholpen en proberen het maar op deze manier, aangezien er meerdere mensen zijn die hiermee wel geholpen worden. 

Goedemorgen @Dorusvm en welkom hier op ons forum :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden en hier je vraag stelt! Gezien de verhoging snap ik ook heel goed dat je aan de bel trekt en ik duik hier dan ook graag wat dieper in. Zou je voor mij daarom je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt.


Hi Janz_

 

Als het goed is heb ik het profiel zo volledig mogelijk ingevuld. Als dit niet het geval is hoor ik het graag van je.

 

Groeten,


Hi Janz_

 

Als het goed is heb ik het profiel zo volledig mogelijk ingevuld. Als dit niet het geval is hoor ik het graag van je.

 

Groeten,

Yes, bedankt voor het invullen van je profiel :)
Ik ben meteen eens even gaan kijken en kan nu verklaren waarom je maandkosten omhoog zijn gegaan; op 19 april heb je de verhoging van de snelheid aangevraagd en hier zaten verder geen extra kosten aan vast. Wel had je voorheen een oud type pakket (Internet) en ben je door deze verhoging van de snelheid overgegaan op onze huidige pakketten (KPN Hussel). Hierdoor zijn de maandkosten omhoog gegaan. Ik zie dat je hier vorige maand ook contact over hebt gehad met mijn collega's van de klantenservice en dat zij je hebben geadviseerd om hier een klacht over in te dienen. In dat geval buigen onze collega's van de klachtenafhandeling zich over deze kwestie en nemen ze binnen 10 werkdagen contact met je op om te kijken naar een oplossing. Dat is ook het advies dat ik je vanaf hier mee wil geven! 


Wat ik niet snap, is dat ik betaal voor 100 mbits maar dan maar 37 mbits krijg? Dus betaal iets wat ik niet heb?? 


Wat ik niet snap, is dat ik betaal voor 100 mbits maar dan maar 37 mbits krijg? Dus betaal iets wat ik niet heb?? 

Goedenavond @Sannidre en welkom hier op ons forum :)

Allereerste waar ik benieuwd naar ben; hoe heb je deze snelheid gemeten, via de wifi of met een bekabelde verbinding? De snelheid van jouw abonnement heeft altijd betrekking op de snelheid die binnenkomt op het modem. Zodra je via de wifi gaat werken, lever je in principe snelheid in omdat een wifi signaal zich door de lucht verplaatst.

Mocht je deze snelheid bekabeld hebben gemeten, dan zou dit betekenen dat je nog gebruik maakt van een koperlijn. De snelheden die bij dit soort verbindingen mogelijk zijn, is afhankelijk van de afstand tussen een woning en onze wijkcentrale. Iemand die vlak naast zo'n centrale woont, zal een beduidend hogere snelheid kunnen halen dan iemand die 5 kilometer verderop woont. Daarom zijn de snelheden bij koperlijnen altijd 'snelheden tot'. Bij glasvezel gaat die vlieger gelukkig niet meer op omdat het niet meer uitmaakt hoe ver iemand van de centrale woont. Hopelijk heb ik je hiermee van wat duidelijkheid kunnen voorzien; mocht je nog verdere of aanvullende vragen hebben dan horen we dat natuurlijk ook graag!


Helaas ben ik terug gegaan van TV+ naar Hussel het zou allemaal worden teruggezet naar het oude abonnement en nu blijkt dat ik mijn eerste cadeau van KPN aan mij de verdubbeling van de internetsnelheid. Geen 50 Mbit/s maar 100 Mbit/s. Zolang je klant bij ons bent. Niet is meegenomen in alles terugzetten.

Tevens zou ik twee nieuwe iTV tuners ontvangen ik heb nu TV+ tuners en zou graag Arris 5202 willen ontvangen die ik hiervoor had waar ik geen problemen mee had, maar ik zie ook geen bestelling naar mij aankomen.

Kan iemand dit voor mij nakijken of regelen dat het nu wel zal gaan gebeuren AUB ???


Helaas ben ik terug gegaan van TV+ naar Hussel het zou allemaal worden teruggezet naar het oude abonnement en nu blijkt dat ik mijn eerste cadeau van KPN aan mij de verdubbeling van de internetsnelheid. Geen 50 Mbit/s maar 100 Mbit/s. Zolang je klant bij ons bent. Niet is meegenomen in alles terugzetten.

Tevens zou ik twee nieuwe iTV tuners ontvangen ik heb nu TV+ tuners en zou graag Arris 5202 willen ontvangen die ik hiervoor had waar ik geen problemen mee had, maar ik zie ook geen bestelling naar mij aankomen.

Kan iemand dit voor mij nakijken of regelen dat het nu wel zal gaan gebeuren AUB ???

Maak even je eigen topic aan, je zit nou in iemands oude topic.


Helaas ben ik terug gegaan van TV+ naar Hussel het zou allemaal worden teruggezet naar het oude abonnement en nu blijkt dat ik mijn eerste cadeau van KPN aan mij de verdubbeling van de internetsnelheid. Geen 50 Mbit/s maar 100 Mbit/s. Zolang je klant bij ons bent. Niet is meegenomen in alles terugzetten.

Tevens zou ik twee nieuwe iTV tuners ontvangen ik heb nu TV+ tuners en zou graag Arris 5202 willen ontvangen die ik hiervoor had waar ik geen problemen mee had, maar ik zie ook geen bestelling naar mij aankomen.

Kan iemand dit voor mij nakijken of regelen dat het nu wel zal gaan gebeuren AUB ???

Maak even je eigen topic aan, je zit nou in iemands oude topic.

Gedaan @SaltyBart 


Reageer