Skip to main content
Sticky

Gratis snelheidsverhoging: meestgestelde vragen

• May 22, 2024
  • 312 reacties
  • 14113 keer bekeken
Gratis snelheidsverhoging: meestgestelde vragen
Toon eerste bericht

312 reacties

• Deelnemer
  • June 12, 2025

Dan ga ik dat doorgeven ​@MichielII en ​@Minten! Even ter bevestiging het gaat om de adressen die in jullie profiel staan vermeld? 

Voor mij klopt het adres in mijn profiel inderdaad.

• Deelnemer
  • June 12, 2025

Dan ga ik dat doorgeven ​@MichielII en ​@Minten! Even ter bevestiging het gaat om de adressen die in jullie profiel staan vermeld? 

Klopt helemaal 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dank dan zet ik het door :-) . 

• Nieuwkomer
  • June 12, 2025

Hey ​@Erik_pcck en ​@Jeroen vH. Jullie namen en gegevens zijn doorgegeven. Excuus dat jullie er zelf achteraan moesten, maar het wordt nu opgepakt. 

Sinds vanmiddag  200/200! Bedankt!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goed om te horen ​@Erik_pcck!

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goedemorgen ​@Minten en ​@MichielII, we hebben terugkoppeling gekregen dat 't voor jullie opgepakt wordt! Ik verwacht dat jullie nu gauw de snelheid erbij hebben :)

• Deelnemer
  • June 17, 2025

Goedemorgen ​@Minten en ​@MichielII, we hebben terugkoppeling gekregen dat 't voor jullie opgepakt wordt! Ik verwacht dat jullie nu gauw de snelheid erbij hebben :)

Ik heb de upgrade afgelopen vrijdag al gekregen, bedankt voor jullie hulp! 😁

• Topper
  • June 18, 2025

Zelfde als Erik en Jeroen, mail op 9-5 gehad en brief en tot op heden nog niets vernomen van de wijziging, dus zeker niet “binnen een maand”!!

Erwin van KPN
Moderator

@hcl  hebben we dat al voor jou doorgegeven? Zo niet, kloppen de gegevens in je profiel?

• Topper
  • June 18, 2025

Dank Erwin voor je reactie. 

Jullie hebben dit voor mij nog niet doorgegeven.

Mijn profiel klopt.

Hans 

Erwin van KPN
Moderator

Duidelijk, ​@hcl . Is hierbij doorgezet. Ze gaan er zo spoedig mogelijk naar kijken

• Deelnemer
  • June 19, 2025

Helaas is bij mij de snelheid nog niet verhoogd. Ik heb zojuist het modem opnieuw opgestart maar dit heeft geen effect gehad. Ik heb de brief op mijn oude adres ontvangen 2 maand geleden en ben intussen verhuisd, kan dat misschien de reden zijn? In mijn profiel staat mijn nieuwe adres, ik kan ook mijn oude adres toevoegen waar ik de brief op heb ontvangen toevoegen

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik zet t door ​@MichielII!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • June 20, 2025

@MichielII en ​@hcl. Dit is opgepakt en er wordt aan gewerkt! 

• Topper
  • July 1, 2025

Tot op heden is er nog niets veranderd;

In MijnKpn staat de snelheid nog steeds op 100 Mbit/s.

Ook een speedtest laat geen 200Mbit/s zien

Groet, Hans

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Vreemd Hans in de laatste melding die wij daarover ontvingen zou het opgepakt moeten zijn. Je hebt in de tussentijd geen wijziging op je abonnement doorgevoerd? Je zou ook nog even je modem een herstart kunnen geven.

• Topper
  • July 1, 2025

Vreemd Hans in de laatste melding die wij daarover ontvingen zou het opgepakt moeten zijn. Je hebt in de tussentijd geen wijziging op je abonnement doorgevoerd? Je zou ook nog even je modem een herstart kunnen geven.

Ik heb zelf geen wijziging in mijn modem gedaan.

Ik denk dat er wel een firmware update is geweest en dat het modem daarvoor opnieuw is opgestart.

Straks ga ik het modem een restart geven.

Groet, Hans

• Deelnemer
  • July 1, 2025

Tot op heden is er nog niets veranderd;

In MijnKpn staat de snelheid nog steeds op 100 Mbit/s.

Ook een speedtest laat geen 200Mbit/s zien

Groet, Hans

Bij mij is er helaas ook niks veranderd en ik zie hetzelfde als Hans in de MijnKPN app en speedtest. 
Ik heb geen wijzigingen meer doorgevoerd afgelopen weken.

• Topper
  • July 1, 2025

Modem restart heeft geen effect helaas.

Groet, Hans

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dan ga ik nog even mailen voor je ​@hcl! Excuses dat dit zoveel voeten in de aarde heeft!

• Deelnemer
  • July 2, 2025

Op 24 april heb ik deze brief in de bus gehad, ik heb dit 3x in dit topic aangegeven dat ik de verhoging nog niet gehad heb, maar tot nu toe is er niks veranderd. Kan iemand voor mij nakijken waarom ik deze snelheidsverhoging nog niet gehad heb? 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@MichielII, goed dat je het aangeeft. Ik zie dat we destijds inderdaad navraag voor je gedaan hebben, en ook dat we terugkoppeling hebben gehad dat 't opgepakt was. Maar toch heb je nog de oude snelheid, begrijp ik. Kan 't trouwens zijn dat jouw internetabonnement niet op jouw naam staat, (de gegevens in je profiel) maar op naam van iemand anders thuis? Dan kijken we even mee en indien nodig vragen we het opnieuw na.

• Deelnemer
  • July 2, 2025

Hi ​@MichielII, goed dat je het aangeeft. Ik zie dat we destijds inderdaad navraag voor je gedaan hebben, en ook dat we terugkoppeling hebben gehad dat 't opgepakt was. Maar toch heb je nog de oude snelheid, begrijp ik. Kan 't trouwens zijn dat jouw internetabonnement niet op jouw naam staat, (de gegevens in je profiel) maar op naam van iemand anders thuis? Dan kijken we even mee en indien nodig vragen we het opnieuw na.

Hoi Alexandra, dat klopt inderdaad. Ik heb die gegevens toegevoegd bij de persoonlijke opmerkingen in mijn profiel

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dankjewel ​@MichielII! Ik ga er nog eens achteraan, we houden je op de hoogte.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@MichielII en ​@hcl. Even een kleine update van onze kant: ik heb een bevestiging ontvangen dat het nogmaals nagelopen zal worden. Wanneer we verdere informatie ontvangen zullen we dat hier met jullie delen!