Skip to main content
Sticky

Gratis snelheidsverhoging: meestgestelde vragen

• May 22, 2024
  • 343 reacties
  • 14673 keer bekeken
Gratis snelheidsverhoging: meestgestelde vragen
Toon eerste bericht

343 reacties

FamvDijk
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • May 23, 2025

Ook ik heb een maand geleden een brief gehad over snelheidsverhoging van 100 naar 200 mb.

Zou binnen een maand bericht krijgen wanneer de snelheidsverhoging doorgevoerd zou zijn.

Heb nog geen bericht gehad en de snelheid is ook nog niet verhoogd…

Kan hier een KPN medewerker naar kijken misschien?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@FamvDijk, dank voor het melden! Ook voor jou heb ik navraag per mail uitstaan. Zodra we reactie hebben laten we het hier weten. 

• May 24, 2025

@Mout23 ik krijg het idee dat die mail abusievelijk is verstuurd. Heb je de mail nog, Mout? 

Ik heb een brief gehad op 18 april. 

Kun je een foto plaatsen van die brief?

Heb vorige maand ook mobiel sim only besteld bij KPN. 

Dan kan het zomaar zijn dat daarmee de gratis verhoging gecanceld is...

Dat betwijfel ik, Marlon.  De vaste en mobiele leverstraat staan los van elkaar (tot op zekere hoogte).  Ik sluit uiteraard niks uit, maar ik denk dat we dit ergens anders moeten zoeken. Anyway, ik heb het verzoek gedaan om dit verder uit te zoeken. Update volgt.  (en om geen hoge verwachtingen te creeren: Het antwoord kán zijn, dat we een fout gemaakt hebben en het dus niet doorgaat. )

Ik heb vorig jaar september de brief gehad dat ik binnen een maand een verhoging van 100 naar 200 zou krijgen, toen nog op koper. Binnen de genoemde maand heb ik glasvezel gekregen en ook daarmee is de verhoging gewoon doorgegaan. Dus ook een tussentijdse wijzigingen in de vaste leverstraat hoeft een dergelijke verhoging niet in de weg te staan. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Mout23 en ​@FamvDijk, ik heb net bericht gekregen dat het op wordt gepakt dus ik hoop dat jullie in de loop van komende week bericht krijgen. Houden jullie ons op de hoogte?

FamvDijk
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • May 26, 2025

Hi ​@Mout23 en ​@FamvDijk, ik heb net bericht gekregen dat het op wordt gepakt dus ik hoop dat jullie in de loop van komende week bericht krijgen. Houden jullie ons op de hoogte?

Gaan we zeker doen!
Bedankt zover alvast

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Een aantal weken, ik denk wel langer dan een maand geleden heb ik de bewuste email ook ontvangen van de snelheidsverhoging van van 100 mbps naar 200 mbps maar nog niets ontvangen. Enig idee wanneer dat voor mij in gaat?

Ik heb bericht gekregen dat het uitgezocht wordt, ​@freak969. Dus met een beetje geluk wordt jouw snelheid in de komende dagen verhoogd. Laat je weten als jij wat hoort? We komen weer bij je in de lucht als wij meer horen.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • May 26, 2025

Gaan we zeker doen!
Bedankt zover alvast

Bedankt alvast 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • May 26, 2025

Komt goed.

FamvDijk
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • May 26, 2025

Gaan we zeker doen!
Bedankt zover alvast

Zojuist bericht gehad en meteen doorgevoerd.
Hartstikke bedankt KPN😁

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • May 26, 2025

Een aantal weken, ik denk wel langer dan een maand geleden heb ik de bewuste email ook ontvangen van de snelheidsverhoging van van 100 mbps naar 200 mbps maar nog niets ontvangen. Enig idee wanneer dat voor mij in gaat?

Ik heb bericht gekregen dat het uitgezocht wordt, ​@freak969. Dus met een beetje geluk wordt jouw snelheid in de komende dagen verhoogd. Laat je weten als jij wat hoort? We komen weer bij je in de lucht als wij meer horen.

Dat is sneller dan verwacht, net de bevestiging binnen gehad en ik heb nu al 200 mbps. Bedankt voor de afhandeling!

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • May 26, 2025

Gaan we zeker doen!
Bedankt zover alvast

Zojuist bericht gehad en meteen doorgevoerd.
Hartstikke bedankt KPN😁

Ik heb ook bericht gehad dat het wordt doorgevoerd. 

Wat betekent het dat glasvezel upgrade nu is doorgestreept?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat heeft geen invloed op de aansluiting ​@Mout23, dit is nog een oud administratief ding van voordat glasvezel abonnementen en koper abonnementen administratief hetzelfde waren in onze systemen

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • May 26, 2025

Dat heeft geen invloed op de aansluiting ​@Mout23, dit is nog een oud administratief ding van voordat glasvezel abonnementen en koper abonnementen administratief hetzelfde waren in onze systemen

Bedankt.

• Deelnemer
  • May 26, 2025

Heb ruim een maand geleden dezelfde brief gehad maar ook nog steeds geen bericht van dat het wordt doorgevoerd. Hopelijk gaat net na dit bericht wel snel gebeuren.

gr Manon

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@mweide Hi Manon, ik lees dat het al even geleden is sinds je bericht hebt gekregen over verhoging van je snelheid. Is deze post waar je een foto van stuurt een nieuw bericht die je ontvangen hebt? Wanneer heb je die ontvangen? En heb je nog geen bevestiging via de mail gehad (eventueel in de spam map)? 

• Deelnemer
  • May 26, 2025

Hoi, deze foto is van de brief die ik ruim 4 wkn geleden heb gehad. Ik dacht toen bewaar hem voor de zekerheid.

Ook in de spam heb ik de afgelopen weken geen bericht gehad over de verhoging. Heb het juist in de gaten gehouden namelijk.

Groeten Manon

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dan gaan we er even voor je achteraan ​@mweide. Vul je je profiel zo volledig mogelijk in, en geef je daarna hier een seintje? Dan weten we dat je je gegevens hebt ingevuld!

• Deelnemer
  • May 26, 2025

Bedankt alvast, heb mijn profiel aangevuld hopelijk is het zo voldoende.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Helemaal goed, dank ​@mweide! We gaan er achter aan en komen er bij je op terug zo gauw we meer weten.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goedemorgen ​@mweide, ik heb bericht gekregen dat het wordt opgepakt, dus ik hoop dat je in de loop van de week bericht krijgt! Hou je ons op de hoogte?

• Nieuwkomer
  • May 28, 2025

Goedemorgen ​@Alexandra van KPN . 

Ook ik heb op 18 april een bericht gehad over de verhoging van 100mbit naar 200mbit, en dat dit binnen een maand zou gebeuren. Echter is deze nog niet doorgezet (mijn nieuwe factuur is ook binnen waar nog 100mbit op staat. Spam folder staat ook niks (en een speedtest blijft ook haken op 100mbit.

Is het mogelijk of iemand er even naar wilt kijken waar het blijft hangen?

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Geen probleem ​@pwanst, vul je dan je profiel zo volledig mogelijk in, en geef je daarna hier een seintje? Dan kunnen we het voor je navragen!

• Deelnemer
  • May 28, 2025

Goedemorgen ​@mweide, ik heb bericht gekregen dat het wordt opgepakt, dus ik hoop dat je in de loop van de week bericht krijgt! Hou je ons op de hoogte?

Goedemorgen, zie in mijn kpn app en (na herstarten van de modem) in de snelheidtester dat het is opgepakt en doorgevoerd. Bedankt voor de service!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 28, 2025

Fijn om te lezen ​@mweide en ook heel erg bedankt voor het delen :) 

• Nieuwkomer
  • May 28, 2025

Geen probleem ​@pwanst, vul je dan je profiel zo volledig mogelijk in, en geef je daarna hier een seintje? Dan kunnen we het voor je navragen!

Hey ​@Alexandra van KPN 
Heb mijn gegevens bijgewerkt. mocht er nog iets missen, laat maar weten