Skip to main content
Sticky

Gratis snelheidsverhoging: meestgestelde vragen

• May 22, 2024
  • 343 reacties
  • 14673 keer bekeken
Gratis snelheidsverhoging: meestgestelde vragen
Toon eerste bericht

343 reacties

Erwin van KPN
Moderator

@pwanst Dit is prima zo. Ik heb je gegevens doorgestuurd.  Zodra er nieuws is, laat ik het hier even weten. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • May 29, 2025

Ook hier inmiddels een aantal weken geleden de brief ontvangen. Ik was blij verrast! Echter is er nog niets veranderd in de snelheid. Modem al verschillende keren herstart maar helaas heeft dit geen effect. Zou je a.u.b. na kunnen vragen wanneer we de snelheidsverhoging kunnen verwachten? De brief heb ik niet meer, die ligt al bij het oud papier.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

'k ga er achteraan, ​@ridingabike

• Deelnemer
  • May 29, 2025

Ik heb de brief ook al weken terug ontvangen (minimaal 6 weken). Omdat ik niks gehoord had maar eens gebeld paar weken terug. De brief die ik ontvangen had was nergens bekend en of ik dan toch maar even de brief erbij wou zoeken. Belachelijk dat er aan mijn verhaal werd getwijfeld maar soit. Blauwe container overhoop gehaald en gelukkig kunnen vinden en weer gebeld. Reactie: geduld hebben. Tot op heden niks gebeurd. 
kunnen jullie s.v.p. uitzoeken hoe het ervoor staat??

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Goed dat je dit meldt ​@Erik_77, ik heb de vraag voor je uitstaan! We laten het hier weten als er terugkoppeling is. 

Harry_Nack
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • May 30, 2025

Mijn moeder van 83 heeft ook zo'n brief gehad zo'n 6 weken geleden. Maar heeft sindsdien niets meer vernomen hiervan. Ze heeft deze brief inmiddels weggegooid.

Ze zat er niet echt op te wachten, maar het gaat mij om het principe: wie wat belooft, enz….

Gaat er nog iets gebeuren?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Harry_Nack, belofte maakt inderdaad schuld. Zou je in het community profiel de gegevens van jouw moeder willen invullen? Dan ga ik er werk van maken. 

Hallo,

Als  ik dit allemaal lees dan word ik er niet blij van.  Zelf een brief gekregen gedateerd 18 april.

Sinds dien niets meer gehoord en vanmorgen even gebeld. Daar werd ik ook niets wijzer van.

Zou fijn zijn als KPN iets toe zegt het ook waar maakt.

Groet,

Peter

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Peter Donders, ook voor jou willen we zeker wel de beloofde verhoging in orde maken. Als jij jouw community profiel invult, dan ga ik er verder achter aan! 

Hallo Jeroen,

Profiel ingevuld. Is dit genoeg ?

Peter

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Zo is het prima ​@Peter Donders. Ik zet het hier intern uit en zodra er iets te melden is over jouw gratis snelheidsverhoging laten we het weten. 

Dank 😀

• Nieuwkomer
  • May 30, 2025

@Jeroen van KPN : Bij deze de info van mijn moeder.

• Nieuwkomer
  • May 30, 2025

@pwanst Dit is prima zo. Ik heb je gegevens doorgestuurd.  Zodra er nieuws is, laat ik het hier even weten. 

Helaas nog niks gehoord, is er al meer bekend?

Erwin van KPN
Moderator

In zoverre dat er iets is misgegaan bij meerdere klanten die in jouw ‘batch’ vielen.  Ik heb nog geen terugkoppeling over jouw individuele case. 

• Nieuwkomer
  • June 1, 2025

Mijn moeder van 83 heeft ook zo'n brief gehad zo'n 6 weken geleden. Maar heeft sindsdien niets meer vernomen hiervan. Ze heeft deze brief inmiddels weggegooid.

Ze zat er niet echt op te wachten, maar het gaat mij om het principe: wie wat belooft, enz….

Gaat er nog iets gebeuren?

@Jeroen van KPN is dit voldoende?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Namens Jeroen 😉, ja de gegevens die je hebt ingevuld is voldoende.
Graag nog even een paar dagen geduld totdat de upgrade alsnog wordt doorgevoerd. Alvast bedankt!

• Helper
  • June 2, 2025

In zoverre dat er iets is misgegaan bij meerdere klanten die in jouw ‘batch’ vielen.  Ik heb nog geen terugkoppeling over jouw individuele case. 

Is deze hele groep inmiddels in kaart en geen actie voor nodig? Want ik val daar waarschijnlijk ook onder.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Nog niet ​@Deezers, wil jij ook je profiel invullen?

Jasper van KPN
Moderator

@Peter Donders en ​@DICEATHOME, we hebben voor jullie de terugkoppeling gekregen dat het voor jullie opgepakt wordt!

@Deezers dank voor het invullen, ik heb jouw gegevens doorgegeven.

Vandaag geregeld. Dank 👍

FamvDijk
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • June 4, 2025

Hi ​@Mout23 en ​@FamvDijk, ik heb net bericht gekregen dat het op wordt gepakt dus ik hoop dat jullie in de loop van komende week bericht krijgen. Houden jullie ons op de hoogte?

Gaan we zeker doen!
Bedankt zover alvast

Zojuist bericht gehad en meteen doorgevoerd.
Hartstikke bedankt KPN😁

Zit nu toevallig even in de KPN app te kijken.
Daar staat nu bij internetsnelheid:

200Mbit/s download
20 Mbit/s upload.

Ik heb gewoon glasvezel, Hoort hier niet 200/200 te staan?
Ben er vrij zeker van dat er eerder 100/100 stond

Overigens is de uploadsnelheid wel gewoon 200 (althans toen ik het vorige week getest had)
Dus wat dat betreft maakt het niet veel uit.
Maar kwam het tegen en vroeg het me af😊

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@FamvDijk Fijn dat de snelheid die je haalt wel klopt! We checken dit even, komen we later op terug.

• Deelnemer
  • June 4, 2025

Goed dat je dit meldt ​@Erik_77, ik heb de vraag voor je uitstaan! We laten het hier weten als er terugkoppeling is. 

Vandaag een mail gehad. Binnen 7 dagen moet de snelheidsverhoging worden doorgevoerd. Ik ben heel benieuwd, in ieder goed dat er nu een termijn bekend is. Ik wacht nog even rustig af :).

Harry_Nack
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • June 5, 2025

@Peter Donders en ​@DICEATHOME, we hebben voor jullie de terugkoppeling gekregen dat het voor jullie opgepakt wordt!

@Deezers dank voor het invullen, ik heb jouw gegevens doorgegeven.

Het is opgelost.

Bedankt.