Skip to main content
Antwoord

Gratis snelheidsverhoging naar 200mbit niet doorgevoerd

• November 27, 2025
  • 2 reacties
  • 66 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik kreeg op 15-08-2025 een mail van KPN met het volgende bericht ; 

Sneller internet. Voor Jou.

Meer streamen, gamen of vaker thuis aan het werk? We denken graag met je mee. Daarom verhogen we jouw snelheid gratis naar 200 Mbit/s. Een kadootje, omdat we blij met je zijn.

Hogere snelheid, dezelfde prijs

Binnen 7 dagen verhogen we je snelheid. Deze snelheid zie je terug op je eerstvolgende factuur. Je hoeft hier zelf niets voor te doen. Alles blijft hetzelfde, dus ook je maandbedrag.

Helaas staat er op het factuur nog steeds:

KPN Internet 100 Mbit/s

Ook binnen de MijnKPN app (Internet) wordt deze nog steeds als 100 Mbit/s weergegeven.

Op 17-08-2025 heb ik ook hierover een bevestigingsmail ontvangen!

Toegevoegde dienst(en) of apparatuur

1 Sneller Internet tot 200 Mbit/s

Op 18-08-2025 is de mail “Bevestiging: verlenging van je contract” geland, deze heeft dus na jullie kadootje plaats gevonden. 

Ik zie deze wijziging toch graag doorgevoerd worden binnen uw systeem!

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@EoEy, welkom op onze community! Als deze automatische snelheidsverhoging ongeveer tegelijk met een verlenging of wijziging gebeurt kan het zijn dat er daar iets mis is gegaan. Heb je je abonnement ook net verlengd? of gewijzigd?

2 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 28, 2025

Hoi ​@EoEy, welkom op onze community! Als deze automatische snelheidsverhoging ongeveer tegelijk met een verlenging of wijziging gebeurt kan het zijn dat er daar iets mis is gegaan. Heb je je abonnement ook net verlengd? of gewijzigd?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 1, 2025

Hoi ​@Thomas van KPN , klopt helemaal, twee dagen na ontvangst kadootje tevens contract verlengd.