Skip to main content

Goedemorgen,

Een vraag, ik heb op 11 april 2024 een brief van KPN ontvangen ( persoonlijk op huisadres) met mededeling dat mijn internetsnelheid gratis verhoogd wordt van 200Mbit/s naar 1 Gbit/s en mijn vraag luidt dan ook wanneer ga ik daar van profiteren? In brief staat vermels binnen één maand. Ik weet het , is nog geen 11 mei maar toch…. Ik zou daarover een bevestigingsmail krijgen. Zijn er onder jullie nog meer abonnees met dit kadootje?

Hallo @Wim feodor , er zijn zeker meer KPN-klanten die de verhoging aangeboden krijgen. Wat me wel opvalt is dat er soms wat vertraging optreedt. Waarschijnlijk is dat ook bij jou het geval.


Hallo @Wim feodor , er zijn zeker meer KPN-klanten die de verhoging aangeboden krijgen. Wat me wel opvalt is dat er soms wat vertraging optreedt. Waarschijnlijk is dat ook bij jou het geval.

Bedankt voor het antwoord. Gewoon afwachten dan, heeft waarschijnlijk geen enkele zin om hierover contact  op te nemen met KPN?


Misschien als je in je profiel je gegevens invult, dat iemand van KPN kan kijken wat de status is, maar garanties kan ik ook niet geven.


Hallo @Wim feodor , er zijn zeker meer KPN-klanten die de verhoging aangeboden krijgen. Wat me wel opvalt is dat er soms wat vertraging optreedt. Waarschijnlijk is dat ook bij jou het geval.

Bedankt voor het antwoord. Gewoon afwachten dan, heeft waarschijnlijk geen enkele zin om hierover contact  op te nemen met KPN?

Hoi Wim welkom op de KPN Community. Mijn advies zou zijn om ook nog heel even af te wachten. Ik zie de brief staan maar zoals Arjan al aangeeft kan dit soms wat vertraging oplopen. Zou je mij anders eind deze maand een bericht kunnen sturen als dit nog niet is doorgevoerd?


Hallo @Wim feodor , er zijn zeker meer KPN-klanten die de verhoging aangeboden krijgen. Wat me wel opvalt is dat er soms wat vertraging optreedt. Waarschijnlijk is dat ook bij jou het geval.

Bedankt voor het antwoord. Gewoon afwachten dan, heeft waarschijnlijk geen enkele zin om hierover contact  op te nemen met KPN?

Hoi Wim welkom op de KPN Community. Mijn advies zou zijn om ook nog heel even af te wachten. Ik zie de brief staan maar zoals Arjan al aangeeft kan dit soms wat vertraging oplopen. Zou je mij anders eind deze maand een bericht kunnen sturen als dit nog niet is doorgevoerd?

Beste Remco, dank voor je snelle reactie. Ik zend je aan het eind van de maand een berichtje over wel of niet geweest. Fijne dag.


De hele groep van abonnees die op 11 april de brief gekregen heeft lijkt lang te moeten wachten op de daadwerkelijke doorvoering van de snelheidverhoging. Wel druppelen er recent berichten binnen dat abonnees uit die groep die snelheidsverhoging ondertussen hebben gekregen.


Hallo @Wim feodor , er zijn zeker meer KPN-klanten die de verhoging aangeboden krijgen. Wat me wel opvalt is dat er soms wat vertraging optreedt. Waarschijnlijk is dat ook bij jou het geval.

Bedankt voor het antwoord. Gewoon afwachten dan, heeft waarschijnlijk geen enkele zin om hierover contact  op te nemen met KPN?

Hoi Wim welkom op de KPN Community. Mijn advies zou zijn om ook nog heel even af te wachten. Ik zie de brief staan maar zoals Arjan al aangeeft kan dit soms wat vertraging oplopen. Zou je mij anders eind deze maand een bericht kunnen sturen als dit nog niet is doorgevoerd?

Beste Remco, dank voor je snelle reactie. Ik zend je aan het eind van de maand een berichtje over wel of niet geweest. Fijne dag.

Goedemiddag Remco, ik kreeg vanmorgen om 11 uur het volgende mailtje van de KPN

Hogere snelheid, dezelfde prijs

Binnen 7 dagen verhogen we je snelheid. Deze snelheid zie je terug op je eerstvolgende factuur. Je hoeft hier zelf niets voor te doen. Alles blijft hetzelfde, dus ook je maandbedrag.

Ik ben benieuwd, ik hou je op de hoogte zoals afgesproken. Fijne dag.


Kijk dan lijkt er toch wat schot in de zaak te komen, bedankt voor de terugkoppeling Wim!


Kijk dan lijkt er toch wat schot in de zaak te komen, bedankt voor de terugkoppeling Wim!

Goedemiddag Remco, KPN heeft prima zijn woord gehouden. Zie ook in mijn KPN dat abonnement is aangepast. Ik moet wel toegeven dat snelheid wel verbeterd is maar niet spectaculair. Ik heb via mijn KPN een programma doorgelopen om te zien of men verbeteringen konden vinden. Via alle testen na gelopen te hebben is alles prima in orde. Modem Ik ben een tevreden mens. Remco bedankt voor je medewerking en wens je een fijn weekend toe.


Dank je Wim!


Dank je Wim!

Ik heb een probleem, sinds vanavond kan ik geen mails meer zenden en ontvangen. Volgens mijn kpn zijn er geen storingen. Wie zou mij kunnen helpen? Aanmelden bij server imap.kpnmail.nl met gebruikersnaam met ****@kpnmail.nl is mislukt.

Remco, indien je wenst te reageren is het mogelijk ***@gmail.com te gebruiken want ik denk dat jouw eventuele reactie niet binnenkomt.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 
 


@Wim feodor het beste is bellen met kpn 0800-0402


Krijgt iedereen die momenteel 200Mbit/s heeft de verhoging naar 1GB?

Ik heb geen bericht gehad maar wel een 200Mbit/s verbinding momenteel.


Je komt vanzelf een keer aan de beurt @Dennis Elst mits je een glasvezelverbinding hebt.

 


Krijgt iedereen die momenteel 200Mbit/s heeft de verhoging naar 1GB?

Ik denk dat alleen bij oudere abonnementen de snelheid "gratis" verhoogd wordt en niet bij het TV+ abonnement. De prijzen voor een 200Mbps Hussel abonnement zijn namelijk hoger dan die van een 1Gbps TV+ abonnement en met deze "gratis" snelheidsverhoging wordt dat een beetje rechtgetrokken.


Ik denk namelijk dat alleen bij oudere abonnementen de snelheid "gratis" verhoogd wordt en niet bij het TV+ abonnement. 

Dat vermoed ik ook. Deze abonnementen zijn via inflatiecorrectie al een paar keer duurder geworden. KPN trekt nu via de snelheidsverhoging de snelheid een beetje gelijk met de prijs. 

Leuk en aardig, maar KPN neemt z'n klanten zo wel in de houdgreep. Want als de klant later belt voor verlenging, dan verspeeld die daarmee de gratis snelheidsverhoging. Dat willen veel klanten niet.


Nick83 schreef:

Leuk en aardig, maar KPN neemt z'n klanten zo wel in de houdgreep. Want als de klant later belt voor verlenging, dan verspeeld die daarmee de gratis snelheidsverhoging. Dat willen veel klanten niet.

Ik denk dat dat wel meevalt immers een 1Gbps TV+ abonnement zonder gratis snelheidverhoging is nog altijd net goedkoper dan een 200Mbps Hussel abonnement met gratis snelheidsverhoging naar 1Gbps.

Het scheelt "maar" 97 cent per maand echter TV+ blijft de goedkopere keuze.

Overigens betaal ik die 97 cent graag omdat ik daarmee de "oude" TV ontvangers kan behouden en dat is me die 97 cent (nog) wel waard.


Ik heb al jaren alles via KPN. Nooit een aanpassing gedaan of laten doen. Ik wacht het wel gewoon geduldig af zal vast wel goedkomen en anders niet :-P


Ik heb al jaren alles via KPN. Nooit een aanpassing gedaan of laten doen.

Wat voor een abonnement heb je dan nu?

Is dat een Hussel abonnement of zelfs nog een oudere abonnementsvorm?


Ik heb al jaren alles via KPN. Nooit een aanpassing gedaan of laten doen.

Wat voor een abonnement heb je dan nu?

Is dat een Hussel abonnement of zelfs nog een oudere abonnementsvorm?

Momenteel is het een Hussel internet 100Mbit/s abonnement. Echter heb ik al een jaar of 2 a 3 na aanschaf Viaplay de snelheid van 200Mbit/s abonnement.


Reageer