Skip to main content

Op afgelopen 24 en 25 januari stond KPN met een stand op de Bouwplan, thuis in wonen beurs in Assen. Hier had je een aanbieding voor een nieuw abbonement kreeg je een Phillips tv t.w.v. €499. Ik zat al te twijfelen om over te stappen dus dat werd nu interessanter. Samen met een medewerkster uitleg gevraagd en mijn gegevens ingevoerd. Ook de gratis tv hierbij aangegeven. Vervolgens een bevestiging gekregen per mail waar bij stond KPN + tv in mijn optiek was dit dus de gratis phillips tv.

Nu is mijn abbonement recent van start gegaan, maar tot op heden geen Phillips tv. Gebeld naar KPN en dit aangegeven. Helaas was de gene aan de telefoon niet erg meelevend want volgens hem was het mijn fout dat ik in mijn bevestiging in januari had kunnen zien dat er geen tv bij zou zitten. Maar KPN + tv was in mijn ogen de gratis tv. Jammer maar helaas nu ben ik te laat was eigenlijk de uitkomst en hier moest ik het maar mee doen. Hier ga ik dus niet mee akkoord en dit is ook geen manier om je nieuwe klanten te behouden.

Hoi @Iris_d73, welkom op onze community!
Wat balen dat dit zo misgegaan is! Ik vrees alleen dat ik er ook niet echt een oplossing voor heb als de gratis TV niet op de bevestiging of het contract staat. 


Reageer