Skip to main content

Ik zie dat je nu een gratis TV of Soundbar kunt krijgen icm een internet en TV abonnement

Nou heb ik wel interesse in de TV, maar heb momenteel alleen internet.

Als ik nu besluit ook TV af te nemen, kan ik dan ook een TV krijgen?

:sweat_smile:

Hi @Geintjebij!

Het actieaanbod geldt voor klanten die zich abonneren op een nieuwe Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met interactieve TV. Als je nu al een KPN verbinding hebt en dus al klant bij ons bent met het internet, is deze actie helaas niet van toepassing :slight_frown:

Voor bestaande klanten hebben we wél andere EK acties! :blush:


Leuk zo'n actie met gratis soundbar! Ik zit al jaren bij KPN en kom alleen in aanmerking voor een voetbal cadeautje? Ik hou niet eens van voetbal… Ik vind dat trouwe klanten wel iets meer beloont mogen worden.

Wat gebeurd er als ik alles opzeg en opnieuw lid wordt? Krijg ik dan wel een soundbar?


Leuk zo'n actie met gratis soundbar! Ik zit al jaren bij KPN en kom alleen in aanmerking voor een voetbal cadeautje? Ik hou niet eens van voetbal… Ik vind dat trouwe klanten wel iets meer beloont mogen worden.

Wat gebeurd er als ik alles opzeg en opnieuw lid wordt? Krijg ik dan wel een soundbar?

Als u 6 maanden wacht voordat u weer een abonnement afsluit, dan wel. De actie met de soundbar zal dan al lang afgelopen zijn, maar wellicht zijn er dan zo eind november leuke black-friday acties ofzo...Â