Skip to main content

Ik lees hier op het forum dat diverse klanten een gratis verhoging van hun internetsnelheid hebben gekregen met als reden “Gewoon omdat we blij met je zijn”.

Zie onderstaand een voorbeeld brief van KPN.

Impliceert dit dan dat als je geen brief krijgt van KPN, en dus geen gratis snelheidsverhoging krijgt, dat KPN niet blij met je is als klant ????? 😎

 

 

Ik lees hier op het forum dat diverse klanten een gratis verhoging van hun internetsnelheid hebben gekregen met als reden “Gewoon omdat we blij met je zijn”.

Zie onderstaand een voorbeeld brief van KPN.

Impliceert dit dan dat als je geen brief krijgt van KPN, en dus geen gratis snelheidsverhoging krijgt, dat KPN niet blij met je is als klant ????? 😎

 

 

Als ik een voorstel mag maken, een meer logische actie van KPN zou zijn een vaste klanten voordeel:

  • Ben je minimaal 1 jaar klant 1 gratis stap omhoog qua internetsnelheid
  • Ben je minimaal 2  jaar klant 2 gratis stappen omhoog qua internetsnelheid

Hiermee voorkomt KPN dan ook mogelijk overstappers naar een andere provider 


Eens hoor, Het lijkt allemaal een beetje op willekeur. 

 

Impliceert dit dan dat als je geen brief krijgt van KPN, en dus geen gratis snelheidsverhoging krijgt, dat KPN niet blij met je is als klant ????? 😎

 

 

Zo letterlijk is het natuurlijk ook niet, maar het is in ieder geval niet altijd even eerlijk.  

Heb je nog steeds 50 Mbit/s? Dan zou je kunnen overwegen om via 0800-0402 over te stappen op KPN (TV)+. Dan begin je bij 100 Mbit/s en het abonnement is vaak nog goedkoper dan de oude abonnementsvorm.   

(Zelf heb ik vorige maand die stap uitgevoerd.) 

 

Check wel even dit schema: 

Lees alles over de voor- en nadelen van KPN TV+ in dit topic:

 

 


Beste Noordzee,

Ik heb helemaal geen behoefte om een nieuw KPN contract af te sluiten met TV+

Het zou KPN sieren als ze alle klanten gelijkwaardig behandelen.

Dus krijgt klant A een gratis snelheidsverhoging, dan ook klant B 😁


Ik heb dit ook al aangegeven in diverse topics dat ik dit alles behalve eerlijk vind. Sommige klanten die veel korter klant dan mij zijn krijgen wel deze gratis verhoging en ik mag ervoor betalen. Ik vind het niet erg om ervoor te betalen maar trekt hier dan wel 1 lijn in.

KPN is blijkbaar niet blij met mij (en naast mij veel meer klanten).


Wij hebben ook een upgrade van de internetsnelheid gekregen (van 200 naar 1000) en zijn nog geen jaar klant bij KPN. Op zich een mooie aanbieding, maar betaal je er onbewust toch niet voor?

 

Wij kregen dit vlak voor de prijsverhoging en betalen nu met de prijsverhoging 68,- euro. Als ik nu op internet kijk bij een abonnement met 200 dan betaal je 64,- Dus met andere woorden: ik heb het dus niet gratis gekregen, maar betaal er dus gewoon voor? 

Hebben meerdere mensen dit en mag dat zomaar? Want dat betekent toch dat KPN zomaar je abonnement wijzigt?