Skip to main content

Ik zie op mijn KPN dat een gratis upgrade mogelijk is voor snelheid

100/10 Mbit/s + €0.00 p/mnd  
  500/500 Mbit/s Glasvezel + €0.00 p/mnd  
  200/200 Mbit/s Glasvezel + €0.00 p/mnd  
  200/20 Mbit/s + €0.00 p/mnd

 

Zelfs glasvezel is mogelijk terwijl er geen glas in de straat ligt.

Alleen jammer dat bij deze wijziging de gratis tv ontvanger verdwijnt, terwijl ik hier niets mee verander.

Verwijderde opties

HD tv-ontvanger - gratis

€ 0,00

 

Klopt die “gratis” verhoging? Of gaat het mis?

Ik vermoed dat dit een fout is, want als ik het aanklik wordt de optie ook 6x toegevoegd. Dit is typisch een geval van te mooi om waar te zijn. 


Ik twijfelde om het te activeren, maar als de snelheidsverhoging terug gedraaid wordt, dan ben ik waarschijnlijk ook mijn gratis HD-tv ontvanger kwijt, die ik blijkbaar met elke wijziging kwijt ben. :(


Hallo @Martijn_ ,

Sowieso heeft het weinig zin, als jij geen glasvezel in de straat hebt dan zal het altijd geannuleerd worden. Ook deze fout zal nooit en te nimmer doorgevoerd worden, omdat met gezond verstand wel te bedenken is dat dit niet realistisch is. Zelfde als dat een iPad ineens €0,00 kost. 


Hoi @Martijn_ . Ik heb er geen verklaring voor maar dit heeft in ieder geval geen betrekking op jouw situatie.

Ik heb via je adresgegevens gekeken wat er momenteel mogelijk is op jouw adres. Glasvezel is, zoals je zelf al schrijft, niet voorhanden. Er zijn ook (nog) geen plannen om bij jou glas uit te rollen.

Excuses voor de verwarring.


Hoi @Erwin_ ,

 

Nog wel een vraag.
Er staat ook een verbinding tussen van 200/20.
Is deze dan wel voor mij beschikbaar, en gratis te activeren?


Nee @Martijn_, deze opties zijn inmiddels ook niet meer te zien in MijnKPN. Dit was een technische fout en zoals ik eerder aangaf te mooi om waar te zijn.  Wat is de maximaal haalbare snelheid op je adres? 
Als die optie beschikbaar is dan kun je voor de aangegeven meerprijs dit krijgen, niet gratis. 


Hoi @Martijn_ . Wat Chris vertelt klopt helemaal.

Die snelheid is trouwens beschikbaar op jouw adres. Dit is dan wel tegen een meerprijs. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.