Skip to main content
Antwoord

Gratis upgrade nog niet ontvangen

• July 9, 2025
  • 9 reacties
  • 81 keer bekeken

Goede morgen,

Helaas heb ik nog geen gratis upgrade gehad die ik volgens een mail van 29 mei binnen een week zou ontvangen. Vergeten misschien?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Bloemrein. Je hebt het waarschijnlijk over een gratis snelheidsupgrade van je internetabonnement. Daar heeft een groep klanten inderdaad bericht over gehad in de periode eind mei, begin juni. We zijn nu al even wat weken verder, dus het lijkt erop dat er iets niet goed gaat. 

Een wijziging van je keuzevoordeel zou geen roet in het eten moeten gooien. Ik ga graag even voor je op onderzoek uit wat hier misgaat. Zou je je profiel willen invullen met je gegevens zoals achternaam en postcode en huisnummer? Geef je mij hier een seintje als dat gelukt is? Dan ga ik voor je bezig. 

9 reacties

• July 9, 2025

Je hebt zelf niets gewijzigd afgelopen maanden aan je abonnement? 

• Auteur
  • Topper
  • July 9, 2025

Ik heb HBO vervangen door Disney. Verder heb ik geen wijzigingen aangebracht.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 13, 2025

Hoi ​@Bloemrein. Je hebt het waarschijnlijk over een gratis snelheidsupgrade van je internetabonnement. Daar heeft een groep klanten inderdaad bericht over gehad in de periode eind mei, begin juni. We zijn nu al even wat weken verder, dus het lijkt erop dat er iets niet goed gaat. 

Een wijziging van je keuzevoordeel zou geen roet in het eten moeten gooien. Ik ga graag even voor je op onderzoek uit wat hier misgaat. Zou je je profiel willen invullen met je gegevens zoals achternaam en postcode en huisnummer? Geef je mij hier een seintje als dat gelukt is? Dan ga ik voor je bezig. 

• Auteur
  • Topper
  • July 13, 2025

Dag Arjan,

Hartelijke dank voor jouw bericht. Volgens mij heb ik zojuist alle relevante informatie in het profiel vermeld.

• Auteur
  • Topper
  • July 14, 2025

Hartelijke dank. Een duidelijk merkbare verbetering😊

• Auteur
  • Topper
  • July 15, 2025

Helaas was de verbetering van korte duur. De downloadsnelheid ligt rond weer rond de 60. Wanneer ik het modem opnieuw opstart ligt de snelheid rond de 100. Upload ligt dan rond 125.

• Auteur
  • Topper
  • July 15, 2025

Wanneer ik bij de meterkast ga staan, waar het eerste wifipunt zich bevindt, is de downloadsnelheid  ongeveer 200. Bij het tweede wifipunt, 15 meter verder in de kamer, is de snelheid nog maar 60. 

Hoe zou dit snelheidsverlies op te lossen zijn?

Bedraad aansluiten naar de kamer is helaas niet mogelijk.

• Auteur
  • Topper
  • July 15, 2025

Nogmaals gebruik gemaakt van de online wifiverbeteraar. Download nu bijna 200(in de kamer)

Upload ongeveer 40.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Het is soms een kwestie van het juiste kanaal selecteren, zodat de Wifi zo optimaal mogelijk functioneert. De Wifi Manager heeft daar ook soms wat meerdere pogingen voor nodig. Maar mooi dat de snelheid nu goed is in je huis.  

Graag gedaan en jij nog bedankt voor het aanvullen van je profiel!