Skip to main content

Hallo,

 

IK heb vanochtend een mail van  KPN ontvangen, in deze  mail, werden mij  2 gratis WIFI punten aangeboden. dit vanwege slechte ontvangst op WIFI. Ik moest de volgende procedure volgen.

  1. Ga naar KPN webshop
  2. Bestel daar de 2 wifipunten .
  3. Dan Kassa om af te rekenen met een kortingscode, deze heb ik ingevuld , kreeg reactie terug code kon “niet worden gevalideerd” wat nu

  4. Ik heb toen via 800-0402 contact gehad met jullie Webshop, en daar wisten ze van niets!!

Hoe nu verder??

met vriendelijke groet

Tarzey

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Weet je zeker dat die mail van KPN afkomstig was, de spam map loopt weer over met al die aanbiedingen die ik krijg.

KPN zal namelijk geen WiFi punten aanbieden met kortingscode, je krijgt de Experia WiFi  gratis als je de WiFi manager doorloopt en blijkt dat het nodig is.


Hallo @Doornekamp33 , gisteren diverse meldingen gezien van forumleden die ongevraagd gratis wifi-punten aangeboden krijgen.

 


Hallo @JanD , goed mogelijk hoor, maar dat neemt niet weg dat het niet van KPN afkomstig hoeft te zijn, in mijn spam map zitten er diverse van KPN die niet van KPN afkomen, ik neem geeneens de moeite meer om ze te melden.

Zo krijg ik van alles gratis, spotgoedkoop of het is een vrouw die mij ziet zitten en waar ik de beloofde naakt foto's van krijg als ik maar even klik.:heart_eyes:

 


Hoi @Doornekamp33 , en andere

Zo krijg ik van alles gratis, spotgoedkoop of het is een vrouw die mij ziet zitten en waar ik de beloofde naakt foto's van krijg als ik maar even klik.:heart_eyes:

 

Nee hoor, echt niet.
Die vrouw ziet mij zitten, en de foto's heeft ze mij ook al beloofd.
Je gaat echt buiten de boot vallen @Doornekamp33 
:joy:


Waaaat, @genetic , Ziet Melania jou ook al zitten.😱😭😭


Ha @Tarzey, welkom! Jammer dat je geen gebruik lijkt te kunnen maken van de code! En ook jammer dat je niet geholpen bent door onze klantenservice. De informatie over deze actie is namelijk gewoon intern bekend bij ons! Ik heb in ieder geval jouw e-mailadres doorgegeven aan de betreffende collega. Zou je, voor de zekerheid, ook je adres en klantnummer(s) in je forumprofiel willen zetten? 

 

Even over deze actie: we hebben inderdaad een kleine groep klanten deze mail gestuurd. We hebben deze klanten onder andere gekozen op basis van het contact dat er met ons geweest is over slechte wifi. We hopen dat deze klanten hiermee geholpen zijn!


Ha @Tarzey, welkom! Jammer dat je geen gebruik lijkt te kunnen maken van de code! En ook jammer dat je niet geholpen bent door onze klantenservice. De informatie over deze actie is namelijk gewoon intern bekend bij ons! Ik heb in ieder geval jouw e-mailadres doorgegeven aan de betreffende collega. Zou je, voor de zekerheid, ook je adres en klantnummer(s) in je forumprofiel willen zetten? 

 

Even over deze actie: we hebben inderdaad een kleine groep klanten deze mail gestuurd. We hebben deze klanten onder andere gekozen op basis van het contact dat er met ons geweest is over slechte wifi. We hopen dat deze klanten hiermee geholpen zijn!

Gevraagde info ingevuld, en al vast bedankt voor de moeite, het zal nu wel goedkomen


Top! Ik heb begrepen dat de code wel gewoon werkt. De betreffende collega kan 'm wel toevoegen in het mandje. Kan het zijn dat je de spaties aan het einde per ongeluk meeneemt bij het kopiëren van de code? Let erop dat je na de laatste ‘F’ geen extra tekens meer hebt. Je hebt dus 10 tekens. Wil je het nog eens proberen?


Top! Ik heb begrepen dat de code wel gewoon werkt. De betreffende collega kan 'm wel toevoegen in het mandje. Kan het zijn dat je de spaties aan het einde per ongeluk meeneemt bij het kopiëren van de code? Let erop dat je na de laatste ‘F’ geen extra tekens meer hebt. Je hebt dus 10 tekens. Wil je het nog eens proberen?

Hi Marcia, Het is gelukt, de wifipunten worden afgeleverd op een PostNl locatie, ben er erg blij mee

Bedankt 

 

Fred


Super! Veel plezier ervan 🙂.