Skip to main content
Beantwoord

Gratis wifi punten alleen voor bestaande klanten?

• September 14, 2020
  • 10 reacties
  • 276 keer bekeken

Ben al tijdje klant maar Wi-Fi is nog steeds slecht. Waarom kom ik als bestaande klant niet in aanmerking voor de gratis Wi-Fi oplossing 

Beste antwoord door Joep1965

Ja hoor die krijg je wel mits je wifi onder de 20 Mbit/s. Als bewijs dat je wifi onder de 20Mbit/s is dien je de wifimanager te doen. De Wi-Fi versterkers die je dan vaak krijgt moeten bekabeld worden aangesloten op de experiabox. https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 14, 2020

Ja hoor die krijg je wel mits je wifi onder de 20 Mbit/s. Als bewijs dat je wifi onder de 20Mbit/s is dien je de wifimanager te doen. De Wi-Fi versterkers die je dan vaak krijgt moeten bekabeld worden aangesloten op de experiabox. https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

• September 23, 2020

Heb 10 maal de test gedaan altijd onder de 20 krijg geen versterkers kpn gebeld zien dat het onder de 20 is maar sturen ook geen versterkers 

dat mogen ze niet wordt er gezegd 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 23, 2020

Welke uitkomst krijg je dan als he de wifimanager doet?

• September 23, 2020

18

• September 23, 2020

Tussen de 16 en 18

• September 23, 2020

Na de testen krijg ik altijd bericht dat ik contact moet opnemen met kpn maar als antwoord kan alleen maar gratis via wiffimaneger 

• September 23, 2020

Krijg je een sms met dit bericht? Als je bij bellen aangeeft dat je medewerker wilt spreken, krijg je geen bandje aan de lijn met vervolgens een sms.

• September 23, 2020

Heb 3 medewerkers gesproken 

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 23, 2020

Dat is wel vreemd. Wacht hier even op een medewerker.  Kan wel een paar dagen duren maar die gaat je helpen. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hallo @Truus11, welkom! Wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over de wifi manager! Ik kijk graag even met je mee. Wanneer heb je deze voor het laatst gedaan? We hebben namelijk de wifimonteurs tijdelijk niet meer aangeboden i.v.m. Corona. Die zijn nu wel weer beschikbaar. Zou je de wifi manager nog één keer willen doen? Als er niets uitkomt, vul dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s), dan kijk ik graag met je mee!