Er staat bij ons een grijs kastje op het erf. Is het mogelijk dat het kastje verwijderd wordt. Het kastje staat een beetje op een nare plek, op de oprit. Hierdoor kunnen we de voortuin/oprit niet aanpassen.
Graag hoor ik van u.
Postcode is *****
Met vriendelijke groet
Carlijn
Admin: postcode verborgen i.v.m. privacy
Beste antwoord door Ik_Combineer
Het spijt me, maar je moet bij onze conculega’s van de lokale kabelboer zijn. Zeer waarschijnlijk is dit Ziggo maar in sommige gevallen is het caiway of delta. Ik heb vaker gehoord dat er best met hun te praten valt over het verplaatsen van deze kastjes en dat het heus nirt altijd geld hoeft te kosten.
Het spijt me, maar je moet bij onze conculega’s van de lokale kabelboer zijn. Zeer waarschijnlijk is dit Ziggo maar in sommige gevallen is het caiway of delta. Ik heb vaker gehoord dat er best met hun te praten valt over het verplaatsen van deze kastjes en dat het heus nirt altijd geld hoeft te kosten.
Die is van Ziggo of anders Zeelandnet danwel Caiway.
Zitten meestal de verbindingen (coax) op tot 20 woningen.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.