Skip to main content

Goedenavond,

 

Sinds gisterochtend merkte ik dat ik geen WiFi meer had thuis op mijn mobiel en laptop. Op de modem blijft het groene lampje van internet continu knipperen. Ik heb de modem al meerdere malen aan/uit gezet en gereset maar niks helpt. 
 

Heeft iemand toevallig de oplossing? Anders bel ik sowieso morgenochtend met de klantenservice

Een knipperend Internet lampje op een Box12 betekent dat er geen verbinding binnen komt.

Gaat het om een glasvezel of koperverbinding?

In geval van glasvezel, welke van de 3 lampje branden er op de glasvezelaansluiting?


Dag Dennis,

 

ik heb een DSL verbinding.

bijgevoegd een foto, ik hoop dat je hier genoeg info van kan afhalen?

 

groetjes Demi
 

 


Ah dus een koperverbinding.  De andere kant van die dsl kabel zit ook nog ergens in?


Ja zeker, ik zal ook even een foto bijvoegen!

 

 


Ah ok. Dan is er iets mis in de kabel of wijkkast. In de meterkast zit verder niks van KPN?

 

Als je nergens aan hebt gezeten zal het probleem buiten zitten.

0800 0402 zal dan het snelste werken voor een monteur. Altijd en gratis bereikbaar nummer. 


Nee in de meterkast zit niks. 
Bedankt, ik ga een afspraak maken!


Hi @Demi L, is het gelukt om een afspraak te maken? :slight_smile:


Hoi @Maja_ ,

 

gisteravond gebeld met de klantenservice en die kwamen er ook niet uit. Afspraak staat voor morgen gepland! 
 


Okidoki, dan gaat het ongetwijfeld helemaal goed komen @Demi L :blush:

Zou je na het bezoek van de monteur nog willen laten weten wat er precies aan scheelde? Ik ben wel benieuwd!


Hoe is het gegaan @Demi L? Alles in orde nu?


Hoi @Maja_ ,

 

Het lag aan de buurt waar ik woon, er was teveel ruis op de WiFi waardoor de modem helemaal niet meer werkte. 
 

ik heb nu een nieuwe modem gekregen, het duurde nog een tijd voordat deze verbinding maakte met het internet maar het is uiteindelijk gelukt! 


Ah ok, heel fijn dat het nieuwe modem z'n werk weer goed doet @Demi L :blush: