Skip to main content
Vraag

Groot verschil tussen verlengen KPN of een nieuw abonnement via Independer

• November 27, 2025
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Als verleng via kpn kost mij dat 58 Euro na 5 maanden

Maar als ik een nieuw afsluit via Mobiel 25 (independer) kost mij dit 56 Euro na de 6 maanden korting, Maar ik dan wel 200 Mbps ipv 100

Vanwaar dit grote verschil

Jullie geven nieuwe leden veel meer korting dan bestaande klanten Dit is een beetje vreend niet? je wordt als trouwe klant afgescheept met wat zal ik zeggen niets 

Als jullie willen dat ik blijf kom dam maar eens met een goed en een leuke aanbod

2 reacties

• November 27, 2025

Je kan KPN bellen en zeggen dat je een nieuw abonnement wilt met TV+. Dan krijg je een nieuw abonnement met een nieuwe TV+ ontvanger en 200 mbit voor 56 euro. Dat kan gewoon. Daar heb je independer niet voor nodig.

Maar je moet dit zelf aangeven. KPN bied dat uit zichzelf niet aan. Want voor KPN is het lucratiever om jouw oude abonnement te verlengen. Het is nu eenmaal een commercieel bedrijf en geen liefdadigheidsinstelling. 

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Michel Petersen . Welkom hier.

Dank voor je bericht. Ik snap heel goed dat dit verschil in prijzen wat vreemd over kan komen. Het is goed om te weten dat de KPN Community zelf geen aanbiedingen heeft en ook niets verkoopt. We kunnen alleen uitleggen hoe onze voorwaarden werken. Nieuwe klanten krijgen soms een welkomstkorting. Dat is éénmalig en bedoeld om een nieuw abonnement aantrekkelijk te maken. Zodra iemand klant is geweest, kunnen we die specifieke korting niet telkens opnieuw blijven geven bij iedere verlenging. Commercieel is dat simpelweg niet haalbaar, daar zouden we op de lange termijn aan onderdoor gaan. We zijn, zoals ​@Marlon92  al aangaf, een commercieel bedrijf. 

Wat we wél bieden zijn allerlei andere acties en voordelen waar bestaande klanten zeker iets aan kunnen hebben, zoals lopende aanbiedingen en  combivoordeel wanneer je meerdere diensten combineert. 

Hopelijk kun je daar iets mee. Mocht er iets tussen zitten wat passend is voor jouw situatie kun je dit meestal heel eenvoudig regelen via je MijnKPN omgeving .  Â