Skip to main content

Waarom adverteert KPN pagina groot in lokale media, terwijl levering niet mogelijk is, maar wel de glasvezel kabel al een jaar bij mijn voordeur de grond uitsteekt.

Waarschijnlijk kan je vanaf nu bestellen en heb je over een maand of 10 een werkende aansluiting. 


Hallo @Harm010 via www.kpnnetwerk.nl kun je via je postcode/hiuisnummer de status van je aansluiting zien.

Als daar staat dat deze opgeleverd is en je een provider kunt kiezen, kun je aan KPN, de provider, vragen om migratie van koper naar glas en wordt e.e.a. in werking gezet.

Succes.

 


Waarom adverteert KPN pagina groot in lokale media, terwijl levering niet mogelijk is, maar wel de glasvezel kabel al een jaar bij mijn voordeur de grond uitsteekt.

Als de oranje glasvezel al bij je voordeur uit de grond steekt moet een aansluiting mogelijk zijn.

Hier al eens gekeken? : https://www.kpnnetwerk.nl/


Waarom adverteert KPN pagina groot in lokale media, terwijl levering niet mogelijk is, maar wel de glasvezel kabel al een jaar bij mijn voordeur de grond uitsteekt.

Gewoon naar de winkel toestappen in het Stadshart. Neem het Streekblad mee. Dan gaan ze vast voor jou een afspraak met een monteur regelen. 


Ik ben een beetje aantal googlelen geweest en vond dit:

https://www.ad.nl/zoetermeer/t-mobile-en-kpn-gaan-onafhankelijk-van-elkaar-glasvezel-aanleggen-dat-betekent-twee-keer-graven~a7ac44b9/

Als ik het goed begrijp heeft T-Mobile eerst aangelegd. Klopt dat?

... maar wel de glasvezel kabel al een jaar bij mijn voordeur de grond uitsteekt.

Welke kleur heeft da kabeltje?


Hallo @Harm010, als je jouw profiel invult, kan ik voor je kijken hoe het staat met een eventuele glasaansluiting via KPN. Veel info kun je ook zelf halen bij KPN Netwerk. Als je daar postcode en huisnummer invult krijg je een overzicht van de mogelijkheden en eventuele status van de aanleg. 


Waarom adverteert KPN pagina groot in lokale media, terwijl levering niet mogelijk is, maar wel de glasvezel kabel al een jaar bij mijn voordeur de grond uitsteekt.

Gewoon naar de winkel toestappen in het Stadshart. Neem het Streekblad mee. Dan gaan ze vast voor jou een afspraak met een monteur regelen. 

@Harm010 

Is het gelukt in de KPN-winkel? 


ik ben even paar weken niet in Nederland