Skip to main content

hoi hoi, probeer bij mijn ziekenfonds in te loggen gaat niet.

Speedtest van Ookla gedaan kom op 28,2 down en op 20.8 uit

Gisterochtend 07:05 uur up 346 en down256

Waar ligt dat verschil zodat digid wel met net ziekenfonds contact kan maken?

Sneller Internet 500/500 bekabeld haal ik het meestal wel ook niet altijd maar wifi verloopt heel erg dit had ik niet van glasvezel voorgesteld.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Dat is duidelijk verhaal. Er gaat dus ergens iets niet goed. Ik ben nu heel diep in jouw verbinding gedoken en meet wel een langzame verbinding. Nu moet ik hiervoor jouw modem resetten, dit lukt mij echter niet van afstand. Zou je glasvezekastje voor minimaal 2 minuten stroomloos willen maken en het modem resetten. Wordt het dan beter? Zo niet, dan zorg ik dat er een monteur langskomt. 


Mag niet in mijn modem voor dat ik resetten niet nu ook niet heb ruim 6 min. De stroom eraf gehad, overigens het bij geleverde paswoord doet het ook niet

 


25.55 up load op mijn vrouws laptop {  Realtek 8821CE Wireless Lan 802.11ac PCI-E }

Gebruik op de laptop de app van Ookla:

https://www.speedtest.net/nl/apps/windows

Misschien haal je daar betere resultaten mee.


Precies dezelfde als op mijn pc, oude laptop en op mijn telefoon met kpn Amsterdam

Zie berichtgeving 19 dagen geleden


Precies dezelfde als op mijn pc, oude laptop en op mijn telefoon met kpn Amsterdam

En als je kiest voor de server van XS4ALL? 


Kan weer in mijn modem paswoord veranders meting op de tel gedaan kpn amsterdan down42.4 up 23.0

                                                                                                              XS4ALL            down26.3 up 30.4

Er zit 5 minuten tussen de meting van Kpn naar Xs4all


Blijft dus slecht. Ik heb daarom melding gemaakt bij de Back Office. Zij gaan nu kijken wat er verder moet gebeuren en zullen contact met je zoeken, of telefonisch of via de mail. Hoor graag van je als er contact is geweest. 


Jullie hebben de modem op afstand gereset nu meting down 3.48 up11.8 wordt steeds minder


Bart_Z ,

backoffice,heeft een afspraak gemaakt,

Thanks!!


Dat is fijn. Ik ben benieuwd hoe dat bezoek verlopen is als de monteur is geweest. 


Monteur geweest conclusie andere modem, haalde niet de snelheid,oude modem terug geplaatst, extender voor wifi aangesloten, metingen gedaan wifi tot nu toe ruim 300 down en up en vooral constant.

blijf dit komende dagen in de gaten houden, top monteur houd goed rekening met covid.

We hebben dit zeer prettig ervaren, top opgelost!


Dat klinkt helemaal top! Ik ga er vanuit dat de snelheid nu goed blijft. Zo niet, laat het weten. 


Hou het in de gaten de komende tij

Nogmaals bedankt voor de ondersteuning!