Skip to main content
Beantwoord

GSM pakt oude Wifi gegevens in plaats van van nieuwe modem

• September 4, 2025
  • 6 reacties
  • 72 keer bekeken

Mijn gsm pakt nog steeds de gegevens van mijn vorige router van kpn, ik heb een nieuwe router ontvangen, en krijg de nieuwe nummers, gegevens niet op mijn gsm om wifi te gebruiken.

wat kan ik nu doen

Beste antwoord door Marlon92

Mijn gsm pakt nog steeds de gegevens van mijn vorige router van kpn, ik heb een nieuwe router ontvangen...

Dit hoort zo. Een klant die een nieuw modem ontvangt blijft gewoon de WiFi netwerknaam en wachtwoord van de vorige box gebruiken.

De WiFi netwerknaam en wachtwoord worden bij KPN onthouden. Zodra het nieuwe modem word aangesloten haalt die de WiFi inloggegevens op bij KPN en stelde deze in.

Zo hoeft de klant niet al zijn apparaten opnieuw te koppelen aan een nieuw WiFi netwerk. 

6 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 4, 2025

Hoi ​@Koppelengsm, op de telefoon onder de wifi instellingen kies je voor “dit netwerk vergeten” waar je telefoon telkens mee wil verbinden. 

Zo kun je de telefoon opnieuw laten verbinden met de nieuwe wifi van de modem. Heb je de nieuwe inloggegevens van de wifi? 

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • September 4, 2025

@Koppelengsm 

En natuurlijk de oude router niet meer gebruiken, de stekker van die router uit het stopcontact halen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Koppelengsm, welkom op de community! 😊

Zoals Anneke-Anna hierboven al aangaf, helpt het meestal om het oude wifinetwerk van je telefoon te verwijderen zodat je opnieuw kunt verbinden met jouw nieuwe modem. Is het je inmiddels gelukt om dat netwerk te verwijderen en de nieuwe gegevens in te voeren?

Als het nog niet lukt, laat ons gerust weten welk type toestel je gebruikt (Android of iPhone). 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 9, 2025

Helaas lukt dat ook niet, het is een Android gestuurde gsm

• Antwoord
  • September 9, 2025

Mijn gsm pakt nog steeds de gegevens van mijn vorige router van kpn, ik heb een nieuwe router ontvangen...

Dit hoort zo. Een klant die een nieuw modem ontvangt blijft gewoon de WiFi netwerknaam en wachtwoord van de vorige box gebruiken.

De WiFi netwerknaam en wachtwoord worden bij KPN onthouden. Zodra het nieuwe modem word aangesloten haalt die de WiFi inloggegevens op bij KPN en stelde deze in.

Zo hoeft de klant niet al zijn apparaten opnieuw te koppelen aan een nieuw WiFi netwerk. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Koppelengsm Kun je op je nieuwe adres wifi gebruiken terwijl je nog verbonden bent met het oude wifi-netwerk?