Skip to main content
Vraag

Haal 1 Gbit/s snelheid niet op glasvezel in nieuwbouw huis

• January 15, 2025
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Spike11
Helper
Forum|alt.badge.img+1

Hier ook te lage download snelheid.

Ben altijd klant glasvezel geweest en toen mijn download te laag was heeft een moderator dit opgelost.

Nu ben ik verhuisd naar nieuwbouw huis en moest ik opnieuw klant worden en ben op 19 december aangesloten.

Download op nieuwe adres komt niet hoger dan 600  / 700  terwijl de upload 941 is.

Kpn is wezen testen en het schijnt iets software matig te zijn aan kpn zijde.

Word nu een week gemonitord om proberen het probleem te achterhalen.

Had gehoopt een moderator die dit kan verhelpen is goedkoper dan monteur aansturen?

Hoop dat ze het kunnen verhelpen

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 17, 2025

Hi ​@Spike11, ik snap de gedachtegang zeker aangezien het makkelijker en sneller zou zijn om dit zonder een monteur op te lossen. 

Meer dan dit kunnen wij vanaf hier niet doen, de monteur is namelijk niet voor niets aangestuurd. Heel goed dat er een meting is gestart om te achterhalen wat er aan de hand is. 

Laten we dit dus afwachten. Hou je ons hier ook op de hoogte? 

Ik hoor graag van je. 

Spike11
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • January 21, 2025

Hi ​@Spike11, ik snap de gedachtegang zeker aangezien het makkelijker en sneller zou zijn om dit zonder een monteur op te lossen. 

Meer dan dit kunnen wij vanaf hier niet doen, de monteur is namelijk niet voor niets aangestuurd. Heel goed dat er een meting is gestart om te achterhalen wat er aan de hand is. 

Ik hoor graag van je. 

Ja zeker aanstaande vrijdag hoor ik de monteur

Spike11
Helper
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • January 27, 2025

Ik hoor graag van je. 

Ja zeker aanstaande vrijdag hoor ik de monteur

Wat ik van de monteur gehoord heb is dat hij niet komt en verzet heeft naar 24 januari.

Op 24 januari jawel heeft de afspraak weer verzet naar 27 januari tussen 8uur en 12 uur komt ie.

Vandaag weer heel de morgen voor jan doedel gewacht en heeft de afspraak weer verzet naar 30 januari.

Dus weer afwachten of ie donderdag weer komt. Denk dat ik de uren is ga declaren want dit schiet niet op