Skip to main content
Antwoord

Haal 440 mb/s met 1 Gbit/s abonnement

• October 30, 2025
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi. 
ik ben nieuw bij KPN en zojuist mijn model aangesloten. Wat mij gelijk opviel is dat Snelheid van mijn internet is lager dan de helft van wat ik voor betaal.  Ik ging voor 1gb/s en niet voor 500mb/s. Ik kan begrijpen dat 1gb niet haalbaar maar er zal toch moeten zijn dat mijn snelheid niet lager dan 850mb/s moeten zijn ? 

Dus ik vond het heel raar vandaar deze post om te kijken dit aanpasbaar is. 

Anders ben ik voor niks van provider veranderd. 

Ha. Wat mijn ook opviel is dat mij wifi opeens weg viel en ik moest hem  opnieuw gaan zoeken. Wel leuke begin zo. 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@DmitryIvanov31, welkom als nieuwe klant bij ons!

Marlon helpt je al goed op weg. Ik ben ook benieuwd welke snelheid je meet als je een laptop of pc met een kabel aansluit. Dan weten we zeker dat de bestelde snelheid ook daadwerkelijk binnenkomt. 

Ligt het toch aan de wifi? Lees dan het artikel hieronder. 

4 reacties

• October 30, 2025

Meet je die snelheid op een bekabeld aangesloten pc of laptop? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 30, 2025

Dit is op basis van Wifi speed test van alleen op 1 toestel die aangesloten is en circa 4 meter van modem vandaan. 

• October 30, 2025

Meet dan eerst eens op een bekabeld aangesloten pc of laptop.

Wat betreft WiFi: ondersteund jouw toestel WiFi 6? Welk modem heb je van KPN gekregen? 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 1, 2025

Hi ​@DmitryIvanov31, welkom als nieuwe klant bij ons!

Marlon helpt je al goed op weg. Ik ben ook benieuwd welke snelheid je meet als je een laptop of pc met een kabel aansluit. Dan weten we zeker dat de bestelde snelheid ook daadwerkelijk binnenkomt. 

Ligt het toch aan de wifi? Lees dan het artikel hieronder.