Haal met glasvezel niet meer de snelheid van 1 Gbit/s
Heb 1gig internet maar de laatste maanden kom ik met download niet hoger dan de 795 en upload is wel goed rond de 930
volgens mij wordt er door kpn flink op de snelheid geknepen en nee geen wifi maar bedraad aangesloten rechtstreeks op het modem al een aantal keer gebeld maar geen oplossing
altijd goed geweest en zomaar ineens slecht
vind dit een slechte zaak en hoor van meerdere dat ze problemen hebben
Â
Bladzijde 1 / 2
Kan je eens meten met de Ookla app die je kunt vinden in Windows? Dat is eigenlijk de beste meetmethode. Uiteraard wel alle andere apparaten uitzetten.Â
maakt niet uit welke ik gebruik allemaal laag
Heb je het glasvezelkastje al twee minuten van de stroom gehaald?
alles geprobeerd grote reset en noem maar op en blijft hetzelfde
KPN zag ook dat de snelheid lager was maar de metingen waren goed volgens de vrouw aan de telefoon
Hi ​@psck, welkom bij onze community.
Aangezien je glasvezel hebt kan er niet in de lijn een verlies aan snelheid optreden, merk je ook dat je verbinding instabiel is geworden?Â
Nog voor de duidelijkheid, je hebt je modem gereset zoals hieronder aangegeven en je hebt je glasvezelkastje ook 20 seconden stroomloos gemaakt? De speedtest voer je ook uit zonder dat andere apparaten actief zijn? Zowel bekabeld als via WiFi?Â
Â
alles geprobeerd en de snelheid blijft laag
nu heb ik van iemand het 10A modem geleend en die er tussen gezet
en nu wel 941 mbit down en 935 up load ra ra hoe kan dat
kpn aan de lijn gehad en die zeggen daat die 750 een mooie snelheid is daar schiet ik niets mee opÂ
en dat was het danÂ
daar kan je het dan mee doen
Â
Ik zit alleen bekabeld
Welk modem heb je zelf dan?
Box12
Box12
Welk modem heb je zelf dan?
box12 zwarte
Dit is wel vreemd. Aangezien je de Box 12 hebt gereset en het met een V10 wel goed werkt verwacht ik dat die Box 12 niet goed werkt. Nog even een laatste test, heb je ook een andere poort op de Box 12 geprobeerd? En heb je ook dezelfde kabel gebruikt toen je het op de V10 hebt getest?Â
Dit is wel vreemd. Aangezien je de Box 12 hebt gereset en het met een V10 wel goed werkt verwacht ik dat die Box 12 niet goed werkt. Nog even een laatste test, heb je ook een andere poort op de Box 12 geprobeerd? En heb je ook dezelfde kabel gebruikt toen je het op de V10 hebt getest?Â
Je maakte 2 verschillende tests. Met v12 via web browser en met v10 via Speedtest App. De test via web browser is niet betrouwbaar en wegens browser overheads altijd langzamer dan de App. Probeer ook met V12 Speedtest via de App te doen.
Als je met de KPN Box test zijn alle andere apparaten losgekoppeld? Er verbind niets via WiFi? WiFi uitzetten eventueel.Â
maakt niet uit welke testÂ
heb van alles geprobeerd
Heb je al gekeken naar het prive bericht?
En weer hoor je niets meer van KPNÂ
Hier is het een klant helpt klant forum.
Je bent als pechvogel aan de goden overgeleverd als je, met name in het weekend, storing ervaart.
Â
Moderators doen hier niet veel, zeker niet op zondag.
En weer hoor je niets meer van KPNÂ
Hier is het een klant helpt klant forum.
Je bent als pechvogel aan de goden overgeleverd als je, met name in het weekend, storing ervaart.
Â
Moderators doen hier niet veel, zeker niet op zondag.
Waar baseer je dat op
TS heeft een dm gehad als het goed isÂ
Ben al maanden bezig
de groeten
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.