Skip to main content
Beantwoord

handleiding/software kpn fast 4360 air 4g

• 9 november 2020
  • 5 reacties
  • 2387 keer bekeken

ED1952Tilburg
Nieuwkomer

waar kan ik de handleiding en software vinden voor het kpn modem 4g Sagemcom fast 4360 air

Beste antwoord door Robin_

Hoi ED1952Tilburg, zoals Ernst-Jan al noemt is het 4G modem alleen te gebruiken in combinatie met een vaste aansluiting. Via deze link: Sagemcom kun je er eventueel meer over het apparaat teruglezen.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1130 reacties
  • 9 november 2020

Software is er niet, wordt centraal door KPN beheerd.

Handleiding heb ik nooit gezien. Is ook weinig over te zeggen. Voeding aansluiten en ethernet en aanzetten.

ED1952Tilburg
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 9 november 2020

is dit modem met een sim kaart ook rechtstreeks te gebruiken, dus zonder vaste lijn(die heb ik namelijk geen in het buitengebied waar ik zit)

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1130 reacties
  • 10 november 2020

Nee. Het Fast Air 4360 modem werkt alleen samen met een Experiabox V10 of V10A. Dus bij jou niet bruikbaar. Je moet zonder vaste lijn een 4G router of MiFi gaan gebruiken.

Robin_
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Oud Moderator
  • 493 reacties
  • Antwoord
  • 14 november 2020

Hoi ED1952Tilburg, zoals Ernst-Jan al noemt is het 4G modem alleen te gebruiken in combinatie met een vaste aansluiting. Via deze link: Sagemcom kun je er eventueel meer over het apparaat teruglezen.

• Helper
  • 39 reacties
  • 24 mei 2021

Als het überhaupt werkt