Skip to main content
Beantwoord

Haperend internet en wegvallend tv-signaal sinds 30 oktober 2025

• October 31, 2025
  • 17 reacties
  • 167 keer bekeken

Emdee
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1

Sinds gisteren een regelmatig uitvallend internet. TV haperend geluid en uitvallende verbinding en ook Ipad geen verbinding. Na enkele seconden komt verbinding weer terug. Router is al herstart maar geeft geen oplossing. Dus zowel bedraad als via wifi problemen. Ook is de snelheid zeer wisselend.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Emdee, als ik dit zo lees lijkt het op een instabiele verbinding. 

Mogelijk is de stroomadapter van de box12 defect.

Dit zou kunnen. Wat je in ieder geval kunt doen is de servicetool gebruiken voor geen of slecht internet. Lukt dat ook niet? Neem dan toch contact met ons op. 

Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

17 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • October 31, 2025

​@Emdee Welk modem heb je precies

Emdee
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 31, 2025

V12

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • October 31, 2025

​@Emdee  Wellicht heb je hier iets aan en zo niet kun je bellen naar de klantenservice 0800 0402 en inspreken  dat je een storing hebt.

Emdee
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 31, 2025

Instellingen is het probleem niet. Heeft tijdlang prima gewerkt. Niets verandert en pats…….

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • October 31, 2025

​@Emdee bellen met de  klantenservice 0800-0402 of je kunt je laten terugbellen.

Emdee
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 1, 2025

Dacht dat het ff beter ging maar nu op nl1 ook weer af en toe geen geluid, beeld loopt nu wel door.

Leen59
Wijsgeer
  • November 1, 2025

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 2, 2025

Hi ​@Emdee, als ik dit zo lees lijkt het op een instabiele verbinding. 

Dit zou kunnen. Wat je in ieder geval kunt doen is de servicetool gebruiken voor geen of slecht internet. Lukt dat ook niet? Neem dan toch contact met ons op. 

Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

Emdee
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 2, 2025

Dan moet ik allerlei vragen invullen waar het antwoord niet goed ingevuld kan worden, Jamie heb internet maar dat hapert, zowel via wifi als bedraad en zowel op devices alsnog kpn tv box….

DaveA
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN Monteur
  • November 2, 2025

Ik denk dat deze link bedoeld wordt: https://www.kpn.com/service/internet/adaptervervangen. Hier kun je het serienummer van je V12 adapter invoeren, dan zie je meteen of deze defect is. Er zijn sommige stroomadapters die namelijk storingen veroorzaken, zoals die van jou.

Emdee
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 2, 2025

Dat zou dan alweer zijn. Ik heb al een keer een nieuwe gekregen. Storing lijkt welkom wat ik toen ook had.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 5, 2025

Ik denk dat je bedoelt dat de storing lijkt op de vorige? 

Als je door haperend internet de servicetool ook niet kunt gebruiken blijft over om toch een terugbelafspraak met ons te maken, zie hieronder. Gebruik hiervoor dan je mobiele verbinding op je telefoon in plaats van wifi, dan weet je zeker dat het niet wordt onderbroken. Dan kan een collega live met je meekijken als je op locatie bent en de nodige stappen ondernemen. 

Emdee
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 5, 2025

Heb vandaag nieuw v12 modem opgehaald. Afwachten hoe het nu gaat.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 6, 2025

Heb vandaag nieuw v12 modem opgehaald. Afwachten hoe het nu gaat.

Ik ben erg benieuwd of dit de oplossing is, hou je ons op de hoogte?

Emdee
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 6, 2025

Ik kijk het een weekend aan en zal dan berichten of het probleem is opgelost

Emdee
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • November 20, 2025

Het vervangen van het modem was de oplossing. Sindsdien geen haperingen meer gehad.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 24, 2025

Het vervangen van het modem was de oplossing. Sindsdien geen haperingen meer gehad.

Fijn om te horen, dankjewel ook voor de terugkoppeling hier.Â