Skip to main content
Beantwoord

Heb bijna geen Wifi signaal in huis ondanks twee Wifi versterkers

• October 21, 2025
  • 11 reacties
  • 103 keer bekeken

Heb bijna geen Wifi signaal in huis en 2 Wifiversterkers en de Wifi staat uit wel aan 2,4 en 5g, graag een oplossing klantenservice weet het niet en de Wifi versterker boven brand geen blauw ledje.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Skippy46, niets zo vervelends als een slecht wifisignaal! 

Zou je voor mij een situatie willen schetsen van hoe alles is aangesloten? 

• Hoe zijn de SuperWifi punten aangesloten op de modem? Bekabeld of draadloos? 
  • Op welke afstand staan de SuperWifi punten van de modem? En welke afstand hebben de SuperWifi punten van elkaar? 

Puur om met een schone lei te beginnen, zou je alles willen resetten en opnieuw willen aansluiten? Als je op de link hieronder klikt kom je gelijk op een stappenplan uit. 

11 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 23, 2025

• Op welke afstand staan de SuperWifi punten van de modem? En welke afstand hebben de SuperWifi punten van elkaar? 

Puur om met een schone lei te beginnen, zou je alles willen resetten en opnieuw willen aansluiten? Als je op de link hieronder klikt kom je gelijk op een stappenplan uit. 

• Auteur
  • October 23, 2025

Hallo Alex, de monteur van Kpn is net 1 ½ bezig geweest, modem vervangen en de Wifi versterkers en alles werkt gelukkig weer, was een paar dagen hecktisch.

Bedankt voor de reactie en groetjes

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • October 23, 2025

Erg blij om dit te lezen, dankjewel ook voor de terugkoppeling hier!

Leen59
Wijsgeer
  • October 23, 2025

Hallo Alex, de monteur van Kpn is net 1 ½ bezig geweest, modem vervangen en de Wifi versterkers en alles werkt gelukkig weer, was een paar dagen hecktisch.

Bedankt voor de reactie en groetjes

Is er nog een oorzaak gevonden?

fixnix
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • October 24, 2025

Beste ​@Alex van KPN ,

Een groot manco is de reklame die KPN voert. 

Er wordt gesuggereerd dat je met SuperWifi een super wifi kan maken, wat maar ten dele kan.
Technisch gezien is er namelijk een groot verschil tussen bedraad en onbedraad aansluiten. 

Wellicht dat KPN hier in het voortraject duidelijker in kan zijn?

fixnix
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • October 24, 2025

@Skippy46 ,

Pas een beetje op welke schermafbeeldingen je post.

Jou publieke IP gaat niemand iets aan. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • October 24, 2025

Beste ​@Alex van KPN ,

Een groot manco is de reklame die KPN voert. 

Er wordt gesuggereerd dat je met SuperWifi een super wifi kan maken, wat maar ten dele kan.
Technisch gezien is er namelijk een groot verschil tussen bedraad en onbedraad aansluiten. 

Wellicht dat KPN hier in het voortraject duidelijker in kan zijn?

Ik volg dit niet helemaal, er is altijd een verschil tussen bekabeld en draadloos en bekabeld zou altijd de voorkeur moeten hebben. Begrijp me niet verkeerd, we staan altijd open voor feedback en verbeteringen. 😊

Zou je hiervoor een nieuw topic willen aanmaken om het verder te bespreken? Ik vraag dit zodat het hier overzichtelijk blijft. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • October 24, 2025

@Skippy46 ,

Pas een beetje op welke schermafbeeldingen je post.

Jou publieke IP gaat niemand iets aan. 

Dit heb ik even gemist, ik heb de afbeelding aangepast. Dankjewel. 

fixnix
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • October 24, 2025

Dit wordt echter niet zo gebracht in de commercials van KPN

Als ik de tijd heb maak ik een topic voor de duidelijkheid. 

fixnix
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • October 25, 2025

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • October 30, 2025

Ik zag het, wat mooi en uitgebreid. Dank voor het aanmaken, wat Marcia ook zegt: met jouw topic zullen klanten geholpen worden!